آخرین جزئیات از احداث پهنه رودکی، ساخت راستا نابینایان در پیاده راه شهریار

به گزارش وبلاگ مگنار، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره آخرین شرایط احداث پهنه رودکی توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از احداث پهنه رودکی، ساخت راستا نابینایان در پیاده راه شهریار

سمیه فدایی نژاد معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه احداث پهنه رودکی از سال گذشته مطرح شد، اظهار کرد: احداث پیاده راه شهریار یکی از مواردی بود که در پهنه رودکی به آن توجه شد که احداث فاز اول آن نزدیک به 9 ماه به طول انجامید.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه احداث فاز اول پیاده راه حد فاصل خیابان حافظ تا خارک است، اضافه کرد: کف و جداره سازی از اقدام های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در این معبر است که در کنار آن نیز به بحث مبلمان شهری و نورپردازی توجه شده است.

فدایی نژاد ادامه داد: قرارگیری تالار وحدت، دبیرستان موسیقی از جمله مواردی است که حساسیت ها در احداث معبر را بالا برد و باید به این نکته تأکید کنم که سازمان زیباسازی شهرداری تهران با جدیت طرح توسعه فضای عمومی و پیاده راه را دنبال می نماید.

او توضیح داد: در احداث پیاده راه شهریار به دنبال این هستیم تا معبر برای نابینایان نیز مناسب سازی گردد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که پهنه رودکی چه زمانی آماده بهره برداری است؟، گفت: در چند روز گذشته کوشش های بسیاری انجام شد تا کارهای باقی مانده پهنه رودکی انجام گردد و بر اساس برنامه ریزی اجرا شده می توان در چند روز آینده پهنه رودکی را افتتاح کنیم.

  • خواناسازی تابلوهای معابر مزین به نام شهدا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین جزئیات از احداث پهنه رودکی، ساخت راستا نابینایان در پیاده راه شهریار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از احداث پهنه رودکی، ساخت راستا نابینایان در پیاده راه شهریار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید