این 7 استان منتظر بارش برف باشند

به گزارش وبلاگ مگنار، تهران (پانا) - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و برف در نوار شمالی کشور اطلاع داد و گفت از امروز افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان شهرها دور از انتظار نیست.

این 7 استان منتظر بارش برف باشند

صادق ضیاییان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا اواسط هفته آینده در بیشتر مناطق کشور ماندگاری هوای سرد را انتظار داریم که سبب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان شهرها و شهرهای صنعتی به ویژه تهران، اراک و اصفهان می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: طی 24 ساعت آینده در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش برف و باران رخ می دهد.

وی ادامه داد: فردا وقوع رگبار باران و در بعضی ساعات بارش برف در استان های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ادامه دارد. طی این روز در شمال آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی و بعضی مناطق کرمان بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف دور از انتظار نیست.

ضیاییان ادامه داد: طی روزهای آدینه و شنبه بارش پراکنده در بعضی مناطق سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه دارد. طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش رو داریم.

وی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران برای فردا قسمتی ابری همراه با مه رقیق، به تدریج افزایش ابر، وزش باد و با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد و طی روز آدینه نیز نیمه ابری همراه با مه رقیق، وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "این 7 استان منتظر بارش برف باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 7 استان منتظر بارش برف باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید