باقری: با سختگیری بیشتری فینال لیگ را برگزار می کنیم، امکان تغییر میزبان مسابقات وجود نداشت

به گزارش وبلاگ مگنار، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: با توجه به صدور مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و برنامه ریزی تیم ها امکان تغییر میزبان فینال لیگ برتر وجود نداشت.

باقری: با سختگیری بیشتری فینال لیگ را برگزار می کنیم، امکان تغییر میزبان مسابقات وجود نداشت

داود باقری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مگنار، در خصوص برگزاری مرحله پایانی مسابقات لیگ وزنه برداری با توجه به منفی بودن تست کرونای ملی پوشان گفت: لیگ برگزار می شود، چون به جز تست برخواه، نمونه بقیه تست ها منفی بود. با توجه به شرایط قرمز استان خوزستان از همه خواستیم که پروتکل ها را سختگیرانه تر پیگیری کنند. همه تیم ها موظف به ارائه تست منفی هستند. آیدی کارت برای کسی صادر می شود که تست PCR منفی ارائه کرده باشد. از ورود افراد متفرقه به سالن گرم و اصلی جلوگیری می شود و رفت و آمد به بیرون، ملاقات و داشتن میهمان ممنوع است و از تیم ها خواستیم در محل اقامت شان کسی را راه ندهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شرایط قرمز اهواز، امکان تغییر میزبان وجود نداشت، گفت: چون انتخابی تیم ملی داریم، برای ما مهم بود که مسابقه سر وقت برگزار شود. عقب افتادن رقابت ها کادرفنی را دچار مشکل می کرد. تیم ها نیز برنامه ریزی و بلیت تهیه کرده بودند و امکان کنسل کردن وجود نداشت. ضمن اینکه ستاد ملی کرونا هم اجازه برگزاری مسابقه را صادر کرده بود.

مسئول کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری تاکید کرد: به هرشکل باید پروتکل ها را سرسختانه رعایت کنیم و رعایت کردن پروتکل به نفع همه است. در عین حال که ما سختگیری می کنیم، افراد هم با مسئولیت پذیری بیشتری کار را پیش می برند. تمام نکات لازم را به کمیته مسابقات ابلاغ کردیم. تا الان که کلیه مسابقات را به خوبی به انجام رسانده ایم و این آخرین دوره رقابت ما در سال 99 خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ مگنار بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ مگنار بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باقری: با سختگیری بیشتری فینال لیگ را برگزار می کنیم، امکان تغییر میزبان مسابقات وجود نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: با سختگیری بیشتری فینال لیگ را برگزار می کنیم، امکان تغییر میزبان مسابقات وجود نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید