بلایی که گاو خشمگین بر سر یک مرد آورد

به گزارش وبلاگ مگنار، پس از اینکه یک گاو نر در جریان فستیوالی در اسپانیا یک مرد را به شدت مجروح کرد، مرد خوش گذران در حال مبارزه برای زندگی اش است.

بلایی که گاو خشمگین بر سر یک مرد آورد

به گزارش وبلاگ مگنار، یکی از تماشاچیان این لحظه دراماتیک را فیلمبرداری نموده که نشان داد مرد در حالی که خون از پایش جاری شده به محلی امن منتقل شد. شنیده می گردد که یک تماشاگر زن فریاد می زند: او در حال خونریزی است تا حد مرگ.

این مرد 47 ساله روز چهارشنبه پس از عمل جراحی در شرایط وخیمی در بیمارستان بستری شد. تایید شد که سرخرگ رانی یا شریان فمورال او بریده شده است.

فیلم نشان می دهد که گاو نر خشمگین در محوطه ای بسته پر از موانع مختلف به مرد حمله می نماید، او به بالای لاستیک های غول پیکر می رود، اما گاو کوتاه نمی آید و او را به پایین می کشد.

او برای بار دوم سرپا شد و در حالی که درمانده روی زمین دراز کشیده بود دوباره مورد حمله نهاده شد و برای بار سوم این بار در قسمت بالای پایش در نزدیکی کشاله ران او در حالی که سعی می کرد خسته و درمانده دوباره روی لاستیک سوار ها برود، مورد حمله نهاده شد.

سایر افراد حاضر در میدان با گاو متوجه شدند که مرد در حال تقلا است و با عجله به او یاری کردند، در حالی که خون از پای او فوران می کرد.

این درام در یک جشنواره سالانه در پینوسو در نزدیکی آلیکانته در کوستا بلانکا رخ داد، همان جایی که یک مرد 26 ساله سه سال پیش جان خود را از دست داد.

گاو های نر جوان با وجود وزن بسیار کمتر از حیوانات بالغ می توانند با شاخ های خود آسیب زیادی وارد نمایند. آن ها بین یک و نیم تا دو سال سن دارند.

منبع: فرارو

به "بلایی که گاو خشمگین بر سر یک مرد آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلایی که گاو خشمگین بر سر یک مرد آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید