جدال استقلال-سپاهان یک فینال است، قلعه نویی شرایط را تغییر می دهد

به گزارش وبلاگ مگنار، مرتضی یکه در گفت و گو با خبرنگاران و در خصوص ملاقات استقلال برابر سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که روز دوشنبه 20 مرداد برگزار خواهدشد، گفت: چند روز پیش این دو تیم برابر یکدیگر قرار گرفتند و استقلال توانست دو بر یک سپاهان را شکست دهد. در آن روز امیر قلعه نویی به خاطر بیماری در کنار تیمش نبود و این تاثیر منفی روی تیمش داشت اما به طور حتم برای رسیدن به فینال جام حذفی قلعه نویی کنار تیمش خواهد بود و روز دوشنبه لب خط خواهد ایستاد تا بتواند تیمش را راهنمایی نموده تا سپاهان مقابل استقلال برنده گردد.

جدال استقلال-سپاهان یک فینال است، قلعه نویی شرایط را تغییر می دهد

وی تاکید نمود: این ملاقات از چند لحاظ جذاب خواهد بود. اول تقابل استاد و شاگرد است و باید ببینیم اگر قلعه نویی کنار خط باشد آیا باز هم مجیدی می تواند او را شکست دهد؟ دوم اینکه هر دو تیم نتوانستند در این فصل به قهرمانی دست پیدا نمایند و حالا رسیدن به قهرمانی در جام حذفی برای هر دوی آنها بسیار مهم خواهد بود. سپاهانی ها که هزینه زیادی در این فصل نموده بودند نمی خواهند در سرانجام بدون جام بمانند. استقلال هم چندین سال است نتوانسته به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند امیدش به این است که در جام حذفی جام را بالای سر برده و تا حدودی طرفدارانش را خرسند کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت: ملاقات استقلال و سپاهان می تواند یک فینال باشد، فینالی جذاب که مطمئنا همه علاقه مندان به فوتبال پای گیرنده های خود خواهند نشست تا این ملاقات را تماشا نمایند. شاید تنها نقطه تاریک این بازی نبود تماشاگران است به طور حتم حضور طرفداران استقلال و سپاهان می توانست گرمی خاصی به این بازی ببخشد اما مدتی است که دیگر به تماشای بازی های بدون تماشاگر عادت نموده ایم و باید بازی استقلال و سپاهان را بدون حضور تماشاگر تجربه کنیم.

یکه در خصوص حفظ شیخ دیاباته هم گفت: دیاباته یکی از بهترین مهاجمان خارجی فوتبال ایران است شاید روزی که به استقلال آمد کسی فکر نمی نماید در صدر گلزنان لیگ برتر بایستد و نزد طرفداران استقلال محبوبیتی ویژه پیدا کند. دیاباته یک بازیکن بی حاشیه و تاثیرگذار است، او در مواقع لزوم هم به خط دفاع یاری می نماید هم هافبک و هم نقش خود را به عنوان مهاجم به طور کامل انجام می دهد شاید تنها جایی که برای استقلال بازی ننموده دروازه بانی است که فکر می کنم اگر روزی احتیاج گردد در این پست هم عملکرد خوبی خواهد داشت بنابراین مسئولان استقلال باید هر چه زودتر قرارداد این بازیکن را تمدید نموده و هم استقلال بهترین مهاجم گلزنش را از دست ندهد و هم طرفداران از نگرانی بیرون بیایند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص عملکرد حسین حسینی و انتقاداتی که از او می گردد، گفت: به طور طبیعی نبود دو دروازه بان خوب تاثیر منفی خواهد گذاشت، سال گذشته رحمتی و حسینی رقابت خوبی با یکدیگر داشتند و هر کدام آماده تر بودند درون دروازه استقلال قرار می گرفتند اما سال جاری حسینی تنهاست، انگیزه های بالایی ندارد و می داند در هر بازی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت بنابراین باید مسئولان استقلال برای اینکه انگیزه های حسینی از بین نرفته و شرایط خوبی داشته باشد یک دروازه بان خوبی به خدمت گرفته تا با رقابتی سالم بین دو دروازه بان آنکه آماده تر است به میدان برود.

وی در سرانجام اعلام کرد: بازی استقلال و سپاهان از نظر فنی باید یک بازی جذاب باشد، سپاهان با برنامه به تهران خواهد آمد و به طور حتم مجیدی تدارک ویژه ای برای این ملاقات دارد بنابراین باید شاهد یک بازی جذاب از دو تیم باشیم اما حیف در سرانجام یکی از قدرت های فوتبال ایران باید از گردونه رقابت های حذفی کنار برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جدال استقلال-سپاهان یک فینال است، قلعه نویی شرایط را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال استقلال-سپاهان یک فینال است، قلعه نویی شرایط را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید