خبرنگاران 280 دوز واکسن کرونا درگتوند تزریق شد

به گزارش وبلاگ مگنار، دزفول-خبرنگاران- مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: تا به امروز 280 دوز واکسن کرونا به نیروهای شبکه بهداشت و درمان، بیماران خاص و دیالیزی، نیروهای فوریت های پزشکی و جانبازان شهرستان گتوند تزریق شده است.

خبرنگاران 280 دوز واکسن کرونا درگتوند تزریق شد

هومن کلانتری شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ مگنار با بیان اینکه واکسیناسیون از نهم اسفند پارسال در شهرستان گتوند شروع شده بود اضافه نمود: این واکسن ها به209 نیروی شبکه بهداشت و درمان، 55 بیمار خاص و دیالیزی، 10 نیروی فوریت های پزشکی و 6 جانباز شهرستان گتوند تزریق شد.

وی با اشاره به اینکه واکسن های تزریق شده ساخت سه کشور روسیه، چین و هند بودند ادامه داد: تزریق واکسن به دیگر بیماران خاص شهرستان گتوند پس از اختصاص سهمیه انجام می گردد.

کلانتری اضافه نمود: شرایط شهرستان گتوند زرد است و شهروندان باید خطر ویروس کرونا را جدی تر بگیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در خاتمه بر استفاده از ماسک، پرهیز از تردد های غیرضروری و رعایت دیگر پروتکل های بهداشتی کرونا تاکید نمود.

هم اکنون پنج شهرستان خوزستان در شرایط قرمز و 13 شهرستان نارنجی هستند.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز از جان باختن 123 نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید 19 در شبانه روز گذشته اطلاع داد تا تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 62 هزار و 999 نفر برسد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 280 دوز واکسن کرونا درگتوند تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 280 دوز واکسن کرونا درگتوند تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید