درگذشت شاعر و ترانه سرای شناخته شده کشور، ایست قلبی باعث فوت راهب شد

به گزارش وبلاگ مگنار، علیرضا راهب شاعر و ترانه سرای مطرح کشور که به ویروس کرونا هم مبتلا شده بود، بامداد امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

درگذشت شاعر و ترانه سرای شناخته شده کشور، ایست قلبی باعث فوت راهب شد

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ مگنار، علیرضا راهب؛ شاعر و از ترانه سرایان شناخته شده کشورمان بامداد امروز پنجشنبه (پنجم تیرماه) بعد از دو هفته درگیری با بیماری کووید 19 در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

در حالی که بیشتر رسانه ها علت فوت راهب را به خاطر ابتلای او به کرونا قلمداد نموده اند، اما مراد عباسپور، یکی از شعرا و دوستان نزدیک راهب ضمن پاسخ گویی به تلفن همراه این شاعر فقید، در پاسخ به یکی از رسانه ها گفت: علیرضا راهب حوالی ساعت سه بامداد پنج شنبه، پنجم تیرماه در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت. البته او به کرونا مبتلا شده بود، ولی علت درگذشتش ایست قلبی بود.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ مگنار ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت این شاعر، به اطلاع می رساند با هماهنگی هایی که با وزارت ارشاد در حال اجرا است، مراسم تشییع پیکر این شاعر فقید بناست روز شنبه هفتم تیرماه برگزار گردد.

علیرضا راهب، شاعر و ترانه سرا در سال 1346 در تهران متولد شده بود. او در رشته حقوق و در دانشگاه تبریز تحصیل نموده بود و از دهه شصت به عرصه شعر و شاعری وارد شده بود. سکونت یکساله او در شهر تبریز فرصت مناسبی برای آشنایی او به زبان ترکی هم ایجاد نموده بود.

4139/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "درگذشت شاعر و ترانه سرای شناخته شده کشور، ایست قلبی باعث فوت راهب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگذشت شاعر و ترانه سرای شناخته شده کشور، ایست قلبی باعث فوت راهب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید