رشیدی: حفظ اسکوچیچ برای تیم ملی تصمیم بدی نیست، تقابل استقلال با رحمتی بازی معمولی خواهد بود

به گزارش وبلاگ مگنار، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال اعتقاد دارد که اگر فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ را حفظ کند، تصمیم بدی نگرفته است.

رشیدی: حفظ اسکوچیچ برای تیم ملی تصمیم بدی نیست، تقابل استقلال با رحمتی بازی معمولی خواهد بود

منصور رشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مگنار، درباره بحث ادامه همکاری یا قطع همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دو موضوع مطرح است، نخست زمانی بود که اسکوچیچ با مسائل زیاد راهنمایی تیم ملی را پذیرفت و بعضی ها گفتند نمی تواند تیم ملی را جمع و جور کند، اما او توانست در همه بازی های تدارکاتی و رسمی پیروز گردد. عزیزی خادم گفته که هیئت رئیسه درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم می گیرد و احتمال می دهم او را نگه دارند. مسئله دوم درباره اسکوچیچ، آشنایی او با فرهنگ ایران و فوتبالیست های ما است. اگر او را باید برای نیمکت تیم ملی حفظ نمایند، تصمیم بدی نگرفته اند و می تواند در مرحله بعدی انتخابی تیم ملی نیز پیروز عمل کند.

وی در خصوص مطرح شدن نام هایی چون کارلوس کی روش، آندره آ استراماچونی و گابریل کالدرون برای نیمکت تیم ملی گفت: کی روش 7،8 سال در ایران حضور داشت و نتایج خوبی گرفت، اما رفتارهایش به دل نمی نشست. استراماچونی می تواند گزینه عالی برای تیم ملی باشد، چرا که در مدت زمان کوتاه حضورش در استقلال نتایج خوبی کسب کرد و می تواند فوتبال نوین جهان را در ایران پیاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال در خصوص تقابل فردای استقلال با پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته بیست ویکم لیگ برتر، توضیح داد: درست است که مهدی رحمتی روی نیمکت پدیده می نشیند، اما یک بازی معمولی است و سه امتیاز بیشتر ندارد. استقلال از نظر فنی شرایط بدی ندارد، هر چند در فاز دفاعی مسائلی داشت.

رشیدی با اشاره به مسائل مدیریتی در باشگاه استقلال یادآور شد: وقتی سه نفر از اعضای هیئت مدیره به دلیل اختلاف با مدیرعامل باشگاه استعفا می دهند، یعنی مسائلی وجود دارد. طرفداران از شرایط تیم ناراحت هستند و به دلیل اینکه نمی دانند تکلیف باشگاه چه خواهد شد، سردرگم هستند. این مسائل همواره برای استقلال بوده و باید زودتر حل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رشیدی: حفظ اسکوچیچ برای تیم ملی تصمیم بدی نیست، تقابل استقلال با رحمتی بازی معمولی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: حفظ اسکوچیچ برای تیم ملی تصمیم بدی نیست، تقابل استقلال با رحمتی بازی معمولی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید