سعودی اسپورت؛ شوک عظیم به فوتبال ایران پس از شکایت النصر

به گزارش وبلاگ مگنار، شکایت باشگاه النصر باعث شد تا فدراسیون فوتبال ایران افراد و شخصیت های عظیم و سرشناسی را که به این باشگاه عربستانی اطلاعات دادند، فراخواند. سایت عربستانی از این ادعا به عنوان شوک عظیمی به فوتبال ایران یاد نموده است.

سعودی اسپورت؛ شوک عظیم به فوتبال ایران پس از شکایت النصر

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مگنار، فدراسیون فوتبال ایران بعد از شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس چهره های سرشناسی را که حدس هایی درباره دادن اطلاعات از سوی آنها به تیم سعودی وجود دارد به کمیته انضباطی فراخواند.

این خبر بازتاب زیادی در رسانه های عربی و سعودی داشت تا جایی که روزنامه العین از آن به عنوان تکانه و لرزه ای عظیم به فوتبال ایران یاد کرد.

سعودی اسپورت عربستان هم از این اقدام فدراسیون فوتبال ایران به عنوان شوک عظیمی یاد کرد و نوشت: فدراسیون فوتبال ایران دادن اطلاعات به باشگاه النصر توسط خودی ها را خلاف منافع ملی فوتبال ایران قلمداد کرد و به همین خاطر افراد سرشناس و مسئولی را که دست به چنین اقدامی زده اند را به کمیته انضباطی فراخواند.

النصر بعد از شکست برابر پرسپولیس از این باشگاه ایرانی به AFC شکایت نموده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا پنج شنبه به پرسپولیس فرصت داده است تا دفاعیات و مستندات خود را ارائه دهد و بعد از آن حکم نهایی درباره این ملاقات اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سعودی اسپورت؛ شوک عظیم به فوتبال ایران پس از شکایت النصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعودی اسپورت؛ شوک عظیم به فوتبال ایران پس از شکایت النصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید