فرق خبرنگاران با سایر رقبا در چیست ، چرا باید از خبرنگاران خرید کنیم،

به گزارش وبلاگ مگنار، چرا باید از خبرنگاران خرید کنیم؟

همانطور که آگاه هستید کلیه اطلاعات مربوط به انواع ویزا، فرم های سفارت، مدارک مورد احتیاج و هزینه های ویزا در سایت سفارت ها و دفاتر کارگزاری موجود است و با مطالعه دقیق آن ها می توانید جهت اخذ ویزای شنگن اقدام نمایید.

فرق خبرنگاران با سایر رقبا در چیست ، چرا باید از خبرنگاران خرید کنیم،

اما چرا توصیه می گردد به وسیله آژانس های مسافرتی اقدام نمایید، در ابتدا بهتر است بدانید از قدیم الایام گفته اند کار را به کاردان بسپارید.

هر شخصی در شغل و حرفه خودش متخصص است و آژانس هایی هم که تخصص در برگزاری تورهای اروپایی دارند با مطالعه سایت سفارت ها و دفاتر کارگزاری مرتب اطلاعات خود را به روز می کنند و از آخرین قوانین و مقررات مربوط به امور ویزا از قبیل جدیدترین نسخه فرم سفارت، فهرست مدارک مورد احتیاج …آگاه هستند و احتیاج نیست شما ساعت ها وقت خود را به مطالعه در سایت های مختلف بگذرانید.

نکته دیگر اینکه آژانس های متخصص از اینکه در هر زمانی اقدام از کدام سفارت شانس بیشتری جهت صدور ویزا را برای شما فراهم می کند آگاه هستند.

اما چرا وبلاگ مگنار را باید انتخاب کرد؟

آژانس وبلاگ مگنار بیش از بیست سال است که در امر برگزاری تورهای توریستی و تجاری اروپا تخصص دارد و تقدیرنامه و رضایت کتبی جمع کثیری از مسافران و اتحادیه ها و اصناف و گروه ها و … در رزومه این آژانس موجود است.

کادر حرفه ای وبلاگ مگنار در اولین تماس مسافران به وسیله مشاوره تلفنی و یا حضوری رایگان مدارک آن ها را با جزئیات تمام آنالیز می کنند ، تا اگر مدارک لازم جهت ویزای شنگن را دارند اقدام کنند.

در مرحله بعد از آنجایی که آژانس وبلاگ مگنار تورهای زیادی را به اروپا اعزام نموده با هتل های 4 ستاره تاپ از نظر امکانات و لوکیشن عالی در بسیاری از شهرهای اروپایی مرتبط بوده و معتبرترین و برترین نرخ رزرو را جهت تور شما از هتل های اروپایی انجام می دهد، بعلاوه کارشناسان پرواز با انجام رزرو گروهی برترین نرخ پرواز را برای شما خریداری می کنند.

قبل از رفتن به مراکز درخواست ویزا کارشناسان آژانس مدارک شما را مرتب و طبق چک فهرست سفارت چیده و در روز انگشت نگاری کننده ای از طرف آژانس وبلاگ مگنار شما را در مراکز انگشت نگاری همراهی می کند.

فرق وبلاگ مگنار با سایر رقبا در چیست؟

علاوه بر مشاوره رایگان ویزای شنگن که در این آژانس صورت می پذیرد، از آن جایی که آژانس وبلاگ مگنار سابقه طولانی در امر برگزاری تورهای اروپایی دارد با گرفتن ضمانت نامه بانکی این اطمینان را به سفارت می دهد که مسافرانی که با نامه رسمی از طرف این آژانس معرفی شوند به ایران باز می گردند.

البته باز هم تاکید می نماییم که صدور ویزا یا عدم صدور آن فقط و فقط به وسیله سفارت انجام می پذیرد و ما در وبلاگ مگنار با انجام یک سری ضوابط و مقررات خاص فقط شانس متقاضیان گرامی جهت دریافت ویزا را بالاتر می بریم.

توجه بفرمایید ممکن است بعضی از افراد یا آژانس ها به شما بفرمایند با افرادی در سفارت ها در ارتباط هستند و قطعاً برای شما ویزا خواهند گرفت ولی چنین ادعایی کذب محض است و اگر آژانسی ادعا دارد که از آژانس های مورد تایید سفارت است قبل از هرگونه اقدامی با یک تلفن ساده و یا مراجعه حضوری به سفارت ها می توانید از صحت ادعای این آژانس ها آگاه شوید.

تفاوت آژانس وبلاگ مگنار در مقایسه با آژانس های دیگر

یکی دیگر از نقاط قوت آژانس وبلاگ مگنار داشتن قرارداد سفر با مسافران است، قراردادی که می توانید مطمئن باشید این آژانس به تک تک تعهدات خود مندرج در قرارداد عمل می کند و یکی از آژانس های خوشنام در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می باشد.

نکته بعدی اینکه برای سفارت ها اینکه سفر شما انفرادی باشد یا گروهی مهم است وبلاگ مگنار با تدوین برنامه تور منظم و گروهی به سفارت اعلام می کند که کلیه مسافران معرفی شده از طرف این آژانس طبق تاریخ معینی به صورت گروهی به سفر رفته و از سفر باز می گردند و نزد آژانس وبلاگ مگنار مبلغی را به عنوان ضمانت بانکی به ودیعه سپرده اند.

اخذ ویزا در آژانس وبلاگ مگنار

پس از گذشت دو الی سه هفته و دریافت پاسپورت مسافران گرامی و پس از چک کردن اطلاعات ویزا آژانس وبلاگ مگنار با بهره گیری از مجربترین تور لیدرها سفر خوشی را برای شما رقم می زند و برنامه ریزی تورهای وبلاگ مگنار به این صورت است که بیشتر اماکن دیدنی را طی مدت زمان اقامت خود در کشورهای اروپایی با شنیدن ریزترین جزئیات و دقیق ترین تاریخچه آنها به وسیله تور لیدرهای مسلط بازدید می فرمایید.

این جمله یک شعار نیست زیرا برترین تبلیغ برای ما مسافرانی هستند که تا به امروز با آژانس وبلاگ مگنار سفر نموده اند و به علت رضایت کامل از سفر خود ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی فرموده اند.

ما بارها بر این اصل تاکید نموده ایم که مسافران ما سرمایه های ما هستند زیرا با رضایتشان از سفر نه تنها مجدداً با وبلاگ مگنار سفر می کنند، علاوه بر آن افراد و گروه های دیگری را نیز به ما معرفی نموده و به این ترتیب برترین تبلیغ را برای آژانس وبلاگ مگنار رقم خواهند زد، پس به شما توصیه می نماییم که اگر قصد سفر به اروپا را دارید حتماً با ما تماس بگیرید و سفری مطمئن و خوش را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

نویسنده: سرکار خانم زهره موذنی

راهنمای ویزای آژانس وبلاگ مگنار سفیر نوین

سوالات متداول ویزای شنگن | چون و چرای سفر به حوزه شنگن با آژانس وبلاگ مگنار

اطلاعاتی در مورد bls ,vfs ,ckgs و ویزا متریک

کامل ترین پاسخ به سوالات ویزای شینگن | 21 پاسخ مهم و حیاتی ویزای شینگن 2021

نام رسمی: جمهوری بلاروسرئیس جمهور بلاروس: الکساندر لوکاش...

ادامه مطلب

مقدمهدر اصل روز ملی لوکزامبورگ برای جشن تولد گراند دوک ب...

ادامه مطلب

معرفی مالدیومالدیو، مجموعه ای با بیش از هزارجزیره، در اق...

ادامه مطلب

سفرهای زمستانی برای شما ساکنان منطقه ها گرمسیری همواره ایده ...

ادامه مطلب

چرا سفر؟ چرا سفر در دنیای امروز بی نهایت مهم است؟انسان ه...

ادامه مطلب

ما عشق، امید و زندگی فراوری می کنیم.مدیر عامل آژانس ژِیوا...

ادامه مطلب

کلاس های بازاریابی در ژِیواراهمیت نکات مذاکره در جامعه ا...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار

به "فرق خبرنگاران با سایر رقبا در چیست ، چرا باید از خبرنگاران خرید کنیم،" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرق خبرنگاران با سایر رقبا در چیست ، چرا باید از خبرنگاران خرید کنیم،"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید