لطیفی: پیشکسوتان از فرهاد مجیدی حمایت نمایند، او در پیچ مهم مربیگری اش است

به گزارش وبلاگ مگنار، پیشکسوت فوتبال استقلال معتقد است باید از فرهاد مجیدی حمایت گردد تا از یک سرمایه سوزی دیگر در این باشگاه جلوگیری گردد.

لطیفی: پیشکسوتان از فرهاد مجیدی حمایت نمایند، او در پیچ مهم مربیگری اش است

علی لطیفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مگنار، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی، گفت: شرایط استقلال دقیقا از زمان آمدن فرهاد مجیدی تا به امروز مثل بازی با پارس جنوبی بود. این بازی را می توان با کل بازی هایی که فرهاد سرمربی بوده مقایسه کرد، تیم در پاره ای از مواقع فوق العاده بود و در بعضی مواقع ضعیف و حالتی سینوسی داشت. استقلال در 75 دقیقه منطقی ترین بازی فصل خود را انجام داد.

وی ادامه داد: بازی با پارس بازی سختی بود، چون فشار فوق العاده روی فرهاد و بازیکنان بود و شرایط آب و هوایی هم خاص بود اما اگر نگوییم این باز بهترین بازی استقلال از زمان مربیگری فرهاد بود، باید بگوییم منطقی ترین بازی تیم فرهاد بود. در این بازی اگر 10،15 دقیقه را قلم بگیریم، استقلال منطقی بود و فقط 5 دقیقه قبل از پنالتی و 5 دقیقه بعد از پنالتی تیم از هم پاشیده شده بود و به حریف خیلی موقعیت داده شد، البته تیمی که قرار است یکی از 4 تیم برتر باشد و در جام حذفی هم قهرمان باشد نباید اینگونه باشد.

بازیکن پیشین استقلال عنوان نمود: در بازی با پارس حق استقلال برد بود و تبریک میگم اما فرهاد باید بداند تیمش هنوز مشکل ساختار دفاعی دارد.

لطیفی درباره اینکه کمپینی از سوی بعضی هواداران استقلال برای بازگرداندن استراماچونی ایجاد شده است، توضیح داد: در این شرایط بیشتر از هرکسی فشار روی فرهاد مجیدی وارد می گردد و اعتماد به نفس از او گرفته می گردد. من خودم هوادار استراماچونی هستم اما به هر دلیلی او الان نیست و سرمربی تیم فرهاد مجیدی است. هواداران قطعا تیم شان را دوست دارند ولی با این شرایط ناخواسته به تیم ضربه می خورد. باید الان حمایت گردد تا کادر فنی و تیم تمرکز داشته باشند. اگر آرامش از تیم گرفته گردد استقلال و خود هواداران ضرر می نمایند.

وی با بیان اینکهفرهاد اعتماد به نفس لازم را ندارد اشاره نمود: او تازه مربیگری را تازه شروع نموده است و در مربیگری یک نوجوان حساب می گردد، بنابراین باید این شخص را حمایت کنیم. اگر هواداران استراماچونی را می خواهند باید اجازه بدهند تا آخر فصل فرهاد کارش را ادامه دهد ولی الان دور از عقلانیت است که بخواهیم فرهاد را تضعیف کنیم. الان باید همه مخالفان و موافقان دست به دست هم دهیم تا استقلال رشد کند.

وی گفت: از پیشکسوتان استقلال که تاثیرگذار هستند و می توانند در آرامش استقلال دخیل باشند، خواهش می کنم از تیم حمایت نمایند. پیشکسوتان باید از فرهاد مجیدی حمایت نمایند. فرهاد مجیدی در پیچ مهم و حیاتی در عرصه مربیگری است اگر او بتواند با موفقیت این دوره را بگذراند، آینده مربیگری او ساخته خواهد شد ولی اگر آسیب ببیند دیگر نمی توانیم روی فرهاد حساب کنیم و یک سرمایه سوزی عظیم دیگر در استقلال اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لطیفی: پیشکسوتان از فرهاد مجیدی حمایت نمایند، او در پیچ مهم مربیگری اش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطیفی: پیشکسوتان از فرهاد مجیدی حمایت نمایند، او در پیچ مهم مربیگری اش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید