پاسخ پیغام نیازمند به پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرنگاران: بعد از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از تیم پرسپولیس و رفتن این دروازه بان کروات از ایران، پرسپولیس در پی جانشینی او با یکی از دروازه بان های مطرح است. در واقع متزلزل نشان دادن حامد لک در ترکیب پرسپولیس در این فصل، مزید بر دلیل شده که پرسپولیس نه در پی دروازه بان ذخیره بلکه در پی یک دروازه بان شماره یک باشد.

پاسخ پیغام نیازمند به پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش وبلاگ مگنار، با این دیدگاه بود که شایعه شد پرسپولیسی ها قرار است با 3 دروازه بان مطرح ایران یعنی رشید مظاهری، پیغام نیازمند و علیرضا بیرانوند مذاکره نمایند. سه دروازه بانی که هر سه تیم دارند و جذب آن ها روی کاغذ، کار چندان ساده ای نیست. البته پرسپولیسی ها امیدوار بودند با توجه به دقایق بازی کمی که به پیغام نیازمند در ترکیب تیم پورتیموننزه پرتغال می رسد، این دروازه بان را به تهران کشانده و در ترکیب قرار دهند، ولی دیروز شایعه شد که نیازمند پاسخ منفی به پیشنهاد پرسپولیس داده و گفته میخواهد به فوتبالش در اروپا ادامه دهد.

به این ترتیب به نظر می رسد تنها گزینه موجود برای پرسپولیس همچنان رشید مظاهری، دروازه بان ناراضی استقلال باشد، ولی از قرار استقلال حاضر نیست رضایتنامه رشید مظاهری را برای حضور در پرسپولیس صادر کند.

منبع: فرارو

به "پاسخ پیغام نیازمند به پیشنهاد پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ پیغام نیازمند به پیشنهاد پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید