پویا دادمرز: طلای مسابقات جهانی را می خواهم

به گزارش وبلاگ مگنار، تهران (پانا) - فرنگی کار 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران از انگیزه بالای خود برای رسیدن به مدال طلای دنیا اطلاع داد.

پویا دادمرز: طلای مسابقات جهانی را می خواهم

پویا دادمرز عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه وزن من جزء اوزان المپیکی نیست، هدفم کسب مدال طلا در رقابت های دنیای سال آینده است.

دارنده مدال طلای جوانان دنیا گفت: تجربه خوبی را از رقابت های دنیای و آسیایی در رده های سنی مختلف بدست آوردم و اکنون به دنبال کسب افتخار در رده سنی بزرگسالان هستم.

دادمرز توضیح داد: هم اکنون 57 کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن 55 کیلوگرم مشکل خاصی ندارم و تمام کوشش خود را می کنم تا با جلب نظر کادر فنی و از پیش رو برداشتن مدعیان، صاحب پیراهن تیم ملی شوم.

وی در خصوص شرایط تمرینات گفت: تمرینات مرحله به مرحله بهتر و فشار آن بیشتر می گردد، البته تمرکز کادر فنی روی کسب سهمیه و حضور در المپیک است اما کشتی گیرانی که در اوزان المپیکی نیستند نیز می توانند از این شرایط اردویی به بهترین نحو برای آماده سازی خود استفاده نمایند.

دادمرز ادامه داد: رقابت های دنیای سال 2021، دو ماه پس از المپیک توکیو برگزار می گردد و تا آن موقع حدود 8 ماه زمان برای رسیدن به شرایط آرمانی داریم.

این کشتی گیر خوزستانی در خصوص شرایط برگزاری اردوها گفت: اردوها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و قرنطینه برگزار می گردد و فدراسیون تمامی شرایط را مهیا نموده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن به تمرینات خود ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پویا دادمرز: طلای مسابقات جهانی را می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویا دادمرز: طلای مسابقات جهانی را می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید