کوه چنار به مقصد گردشگری فرهنگی تبدیل گردد

به گزارش وبلاگ مگنار، سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی فارس بر لزوم تهیه طرح جامع گردشگری با مشارکت جامعه دانشگاهی شهرستان ها برای شهر های نو این استان تأکید کرد و گفت: شهرستان کوه چنار می تواند به مقصد گردشگری فرهنگی تبدیل گردد.

کوه چنار به مقصد گردشگری فرهنگی تبدیل گردد

ابراهیم بختیاری در ملاقات با فرماندار شهرستان کوه چنار به تعداد ظرفیت های تاریخی و طبیعی این شهرستان اشاره نمود و گفت: شهرستان کوه چنار با داشتن 11 اثر مهم تاریخی آن هم در محور مهم تاریخی فرهنگی ساسانی باید طرح جامع توریستی داشته باشند.

او، جای گیری شهرستان کوه چنار را در مجاورت شهر کازرون و شهرتاریخی و جهانی بیشاپور را از اصلی ترین مزیت های این شهرستان دانست و گفت: ورود سرمایه گذاران محلی و افزایش خانه های بوم گردی دراین شهرستان قابلیت جذب توریست داخلی و خارجی را دارد.

بختیاری بر لزوم تهیه طرح جامع توریستی با مشارکت جامعه دانشگاهی شهرستان ها برای شهر های نو این استان تأکید کرد و گفت: با تهیه طرح جامع توریستی این شهرستان می تواند به عنوان مقصد توریستی فرهنگی اثرگذار مطرح و از اثرات و منافع اقتصادتوریستی جامعه محلی برخودار بود.

یادآور می گردد، در این ملاقات در مورد ظرفیت های توریستی و صنایع دستی این شهرستان ازجمله ایجاد دفتر نمایندگی اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی در این شهرستان با مساعدت فرماندار شهرستان کوه چنار بحث و تبادل نظرشد.

وبلاگ مگنار فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کوه چنار به مقصد گردشگری فرهنگی تبدیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه چنار به مقصد گردشگری فرهنگی تبدیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید