85 درصد ظرفیت اقامتی مشهد در تعطیلات عید فطر رزرو شد

به گزارش وبلاگ مگنار، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 85 درصد ظرفیت اقامتی مشهد در تعطیلات عید فطر رزرو شد.

85 درصد ظرفیت اقامتی مشهد در تعطیلات عید فطر رزرو شد

یوسف بیدخوری در مورد شرایط اشغال واحدهای اقامتی رسمی مشهد در ایام عید فطر اظهار کرد: واحدهای اقامتی مشهد برای این ایام 85 درصد رزرو شده است. بعلاوه جلسه ای در ستاد خدمات سفر برگزار گردید تا از ظرفیت واحدهای موقت و اضطراری نیز استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر این مقرر شد یکسری بنر اطلاع رسانی در شهر نصب گردد تا زائران در صورت احتیاج به اسکان یا اعلام شکایت از واحدهای اقامتی با ما تماس بگیرند. در چهار خیابان اطراف حرم رضوی نیز همکاران اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی حضور دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: بعلاوه بیش از 100 بازرس از واحدهای اقامتی و تشکل های گردشگری بازدید و نظارت خواهند داشت. میان اداره کل میراث فرهنگی استان و بازرسان هماهنگی وجود دارد تا در صورت بروز مشکل در اولین فرصت به واحدهای اقامتی مراجعه کنیم.

بیدخوری یادآور شد: شماره 137 شهرداری مشهد در این ایام در اختیار بحث اسکان قرار ندارد. زائران در صورت شکایت و استعلام شرایط اسکان در مشهد می توانند با شمارههای 0513745 و 09629 تماس بگیرند.

وی توضیح داد: به غیر از واحدهای اقامتی رسمی از ظرفیت واحدهای اقامتی مدارس، حسینیه و تکایا و شهرداری مشهد نیز استفاده خواهد شد. البته در هفته جاری برای مشهد بارش باران پیش بینی شده است. از زائران و مسافران تقاضا دارم با آمادگی به مشهد سفر نموده و واحد اقامتی خود را پیش از سفر تعیین نمایند تا در تعطیلات عید فطر به مشکل برنخورند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی بیان نمود: بعلاوه تمام اماکن تاریخی، فرهنگی، میراث طبیعی و گردشگری در سراسر استان بدون هیچ محدودیتی فعالیت دارند.

منبع: همگردی

به "85 درصد ظرفیت اقامتی مشهد در تعطیلات عید فطر رزرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "85 درصد ظرفیت اقامتی مشهد در تعطیلات عید فطر رزرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید