امدادرسانی به 120 حادثه دیده برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه بارشی به استان و شروع بارش ها تا به امروز 120 نفر دچار حادثه شدند که کار امدادرسانی از سوی نیروهای جمعیت هلال احمر انجام شد.

امدادرسانی به 120 حادثه دیده برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری

ایرج کیانی در گفت وگو با وبلاگ مگنار در مورد شرایط امدادرسانی به حادثه دیدگان در برف و کولاک، اظهار کرد: از زمان شروع سامانه بارشی تا به امروز مجموعا 16 حادثه از قبیل برف و کولاک، سیل و آبگرفتگی، رانش زمین، حوادث جاده ای و کوهستان و ... در استان رخ داد که امدادرسانی ها از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حوادث اتفاق افتاده 120 نفر دچار حادثه شدند، توضیح داد: دو نفر از حادثه دیدگان ناشی از حوادث جاده ای به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی بیان نمود: 18 تیم در قالب 68 نفر نیرو و 11 دستگاه خودروی آمبولانس، کار امدادرسانی به حادثه دیدگان در برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری را برعهده داشتند.

کیانی گفت: بیشترین امدادرسانی های اجرا شده مربوط به شهرستان کوهرنگ بود، بعلاوه شهرستان های کیار، لردگان و فارسان نیز از امدادرسانی ها بی بهره نبودند.

وی از گیر افتادن 14 نفر طبیعت گرد در دو شب گذشته در منطقه سبزه کوه اطلاع داد و گفت: طبیعت گردان با خودروی شخصی به منطقه وارد شده بودند که گرفتار برف و بوران شده بودند و نیروهای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به آن ها، سریعا به محل اعزام شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امدادرسانی به 120 حادثه دیده برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 120 حادثه دیده برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید