آنالیز جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی

به گزارش وبلاگ مگنار، در برنامه چراغ مطالعه این هفته جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی آنالیز می گردد.

آنالیز جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ مگنار، در اولین شب از هفته دوازدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه شانزدهم آذر ماه پخش می گردد ابتدا مروری بر اخبار حوزه نشر می گردد و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، اسماعیل نوشاد درباره اندیشۀ ایرانی سخن می گوید.

در بخش فارسی وار با زهیر توکلی درباره موضوع جوانمردی در زبان و ادبیات فارسی مصاحبه می گردد و سپس در بخش تجربه خواندن میثم امیری تجربه خواندن کتاب سقوط اصفهان به روایت کروسینسکی اثر سید جواد طباطبائی را با بینندگان چراغ مطالعه به اشتراک می گذارد.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه هفدهم آذرماه پخش می گردد درباره کتاب تربیت دینی کودک نوشته محی الدین حائری شیرازی با مریم اردبیلی مصاحبه می گردد.

در بخش تفکر انتقادی هم محمد ملاعباسی درباره این موضوع که چرا مهارت ها و تجربه های خواندن و تفکر انتقادی انقدر مهم است؟ سخن می گوید.

فصل تازه چراغ مطالعه با تهیه کنندگی محدثه پیرهادی و مرتضی روحانی سه شنبه وچهارشنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنالیز جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز جوانمردی در زبان فارسی و اهمیت پرداختن به تفکر انتقادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید