جاذبه های دانمارک که نباید از دست بدهید

به گزارش وبلاگ مگنار، از نمایشگاه ­ها و موزه­ ها تا منظره ها خیره کننده و برترین پارک­های تفریحی در این مقاله بهتیرن جاذبه های دانمارک را با عکس­ های زیبا به شما معرفی می­کنیم. به پایین صفحه بروید تا طعم جالب ترین کشور اسکاندیناوی را بچشیدو کشوری که همه چیز را به مردم محلی و توریست­ ها یکسان ارائه می­دهد.

جاذبه های دانمارک که نباید از دست بدهید

جاذبه های دانمارک

باغ تیوولی کپنهاگ

یکی از جاذبه­ های تماشای کپنهاگ باغ تیوولی است. با سواری­ های نفس­گیر و بوستان­ ها آرامش بخش این پارک یکی از مقاصد برتر خانواده است.

موزه هنر مدرن لوییزیانا

مجموعه بزرگ لوئیزیانا، نمایشگاه­ های موقت و محل ویژه این ساختمان در کنار ساحل ترکیب جالبی ساخته است تا این موزه هنر مدرن به یکی از مجذوب نماینده­ترین جاذبه های دانمارک تبدیل گردد.

موزه هنر آرهوس، آروس

آروس دومین شهر بزرگ کشور دانمارک است. ارهوس در این شهر واقع شده است و هر ساله نمایشگاه ­های هنری و تاسیسات مدرن در این موزه برگزار می­گردد و هزارن بازدیدنماینده را به خود جذب می­کند. شما می توناید از اتاق های بالیی موزه تماشا کنید و از چشم ­انداز پانورامیک و منحصر به فرد شهر از پانورامای رنگین کمان لذت ببرید. در سفر به دانمارک چه کارهایی می توان انجام داد؟

کاخ کرسیشنزبورگ

با وجود آتش سوزی بزرگ کاخ کرسشنزبورگ در سالهای 1740، 1794 و 1928 ساخته شد. با قدم زدی در اتاق­ های مخملی و سالن بزرگ بازدید نمایندگان می­تدانند نگاهی به زندگی خانواده سلطنتی بیندازند و از اتاق­ هایی که ملکه در آنها میزبان مهمان­ های سلطنتی بوده و جشن­ های مجلل برگزار می­کرده است بازدید کنید.

کاخ امالینبورگ

این کاخ برای بازدیدنمایندگان مجذوب نماینده است نه تنها برای اینکه اقامتگاه زمستانی خانواده سلطنتی بوده است بلکه به خاطر اینکه 150 سال تاریخ دانمارک در اتاق­ای این قصر آشکار شده و به نمایش گذاشته شده است.

قلعه کرونبورگ

قلعه کرونبورگ که به نام قلعه السینور نیز شناخته می­گردد، یکی از جاذبه های دانمارک ویکی از مهمترین قلعه ­های رنسانس در شمال اروپا است. بعضی می­گویند این قلعه الهم بخش بخش عمده ­ای از نمایشنامه هملت شکسپیر است.

یگزبورگ دایرهیو

یگزبورگ دایرهیو یک پارک جنگلی بزرگ است که تقریبا 40 دقیقه با کپنهاگ فاصله دارد. در این پارک حدود 2000 گوزن در میان درختان زندگی می­نمایند. این پارک یک مکان عالی برای سفر روزانه از کپنهاگ است برای تماشا چشم ­اندازهای خیره نماینده و به خاطر اینکه یکی از قدیمی ­ترین پارک­ های تفریحی دنیا را می­توانید در اینجا پیدا کنید. این پارک در سال 2015 به عنوان میراث دنیای یونسکو شناخته شده است.

قلعه اگسکوف

این قلعه به عنوان امن­ ترین قلعه آبی در دروره رنسانس شناخته شده است. معماری قابل توجه و مکان منحصر به فرد آن در دریاچه کوچکی در جنوب فونن یکی از جاذبه های دانمارک است. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما تهران کپنهاگ

موزه دریایی

موزه دریایی جزء 25 مکان تماشای نیویورک تایمز در سال 2014 و در فهرست 10 سازه­ای که باید دیده شوند، نشنال جوگرافی قرار گرفته است. موزه برنده جایزه زندگی ملوانان در یک نمایشگاه خلاق شد.

نیهاون کپنهاگ

منطقه­ ای زیبا به خانه­ های رنگارنگ و جایی که هانس کریستین اندرسن زندگی می­کرده است. بدون شک یکی از جاذبه­ های گردشگری کپنهاگ این منطقه زیبا و رنگارنگ است و هر مسافری باید از این مکان تماشا کند.

موزه لیندولم هوجی

در این موزه بعضی یافته ­های وایکینگ­ ها حفظ شده است. خانه­ ها و حصارهای روستا، محل دفن 682 نفر و 150 سنگ از عصر آهن آلمان و کشتی وایکینگ­ ها در این منطقه کشف شده است. علاوه بر این بازدیدنمایندگان می­توانند در خصوص زندگی وایکینگ­ ها در نمایشگاه ­های نوآورانه اطلاعات کسب نمایند. دانمارک کشور وایکینگ ها

قلعه فردریکزبورگ

این قلعه بزرگترین قلعه رنسانس در اسکاندیناوی است البته موزه تاریخ ملی نیز دارد. ومجموعه ­ای از پرتره ­ها، نقاشی­ های تاریخی، مبلمان و هنرهای تزیینی 500 سال تاریخ دانمارک را نشان ­میدهد.

لگو لند دانمارک

لگولند با هزاران آجر رنگی لگو دارای فعالیت­ های سرگرم نماینده بسیاری برای تمام افراد خانواده است. حتما اگر با فرزندتان به دانمارک سفر می­کنید به این منطقه سری بزنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "جاذبه های دانمارک که نباید از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های دانمارک که نباید از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید