جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرگزاری خبرنگاران- جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان با حضور روسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی استان به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار گردید .

جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان

به گزارش خبرنگاروبلاگ مگناردفترمازندران درشهرستان بابلسر، جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان به منظور اخذ تصمیمات لازم در مورد نحوه برگزاری باشکوه تر این مراسم، با حضور روسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی استان در روز سه شنبه 2 آذر 1400 در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه مازندران برگزار گردید .

بر اساس این گزارش، دکتر حشمت اله علی نژاد سرپرست دانشگاه مازندران و جانشین رییس ستاد بیست ودومین دوره بزرگ داشت هفته پژوهش و فناوری در استان مازندران در این نشست با تاکید بر اهمیت مقوله پژوهش و فناوری در اعتلای کشور، بر لزوم اهتمام همه مدیران استان در استفاده از ظرفیت و پتانسیل پژوهش گران و نخبگان استان در راستای حل معضلات مختلف تاکید نمود .

در ادامه این نشست، دکتر جمال قاسمی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به بیان اهداف، برنامه ها و دستورالعمل برگزاری این مراسم پرداخت و حاضران نیز در مورد برگزاری هرچه بهتر این مراسم و اقدامات لازم در قبل و بعد از برگزاری، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند .

یادآور می شود: بیست ودومین هفته پژوهش و فناوری استان در بازه زمانی 13 الی 19 آذرماه جاری مطابق با دستورالعمل مصوب استانی ستاد ملی هفته ملی پژوهش و فناوری با شعار پژوهش و فناوری، پشتیبان فراوری برگزار می شود. روسای دانشگاه های دولتی استان، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فرهنگیان، جهاد دانشگاهی واحد استانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان فنی و حرفه ای استان، پارک علم و فناوری مازندران و نمایندگان بعضی از دستگاه های اجرایی مرتبط، از حاضران در این نشست بودند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید