حمیدی: معلم همیشه نشان داده است که می سوزد تا بسازد

به گزارش وبلاگ مگنار، تهران (پانا) - به مناسبت شروع هفته معلم پیامی از سوی مهرزاد حمیدی معاون وزیر آموزش و پرورش صادر شد.

حمیدی: معلم همیشه نشان داده است که می سوزد تا بسازد

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، در این پیغام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معلم مقام والایی است... مقامی است که خدای تبارک و تعالی از آن تبزرگ فرموده است لکن مسئولیت بزرگ دارد، مسئولیت بزرگ دارد. صحیفه امام خمینی (ره)

روز معلم سالروز شهادت استاد علامه مطهری، اسوه و الگوی معلمی در عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، همیشه یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ این مرز و بوم در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند. آنان که امروز در ایام شیوع بیماری منحوس کرونا با مجاهدت و همت و از خودگذشتگی باز دست از تعلم و آموختن برنداشته و خود را با شرایط جدید وفق دادند و بی منت وقف پرورش فرزندان ایران اسلامی کردند چراکه معلم همیشه نشان داده که می سوزد تا بسازد.

به سهم خود شروع هفته مقام شامخ و والای معلم و تقارن آن با ماه مبارک و پربرکت رمضان را به تمامی معلمان عزیز، مدیران، معاونان، دبیران، دانش آموزان و علی الخصوص معلمان تلاشگر درس تربیت بدنی و مراقبین سلامت که پاسداران سلامت سرمایه های آینده ایران اسلامی در ساحت زیستی و بدنی بوده اند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و در این لیالی پربرکت قدر که درهای رفعت، ربوبیت و بخشندگی پروردگار گشوده است سلامتی، سعادت و توفیقات روزافزون ایشان را خواستارم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حمیدی: معلم همیشه نشان داده است که می سوزد تا بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیدی: معلم همیشه نشان داده است که می سوزد تا بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید