خبرنگاران سامانه بازارچه برخط اصناف مشهد راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ مگنار، مشهد- خبرنگاران- سامانه بازارچه برخط (آنلاین) اتاق اصناف مشهد در آستانه ایام نوروز و در راستای طرح نمایشگاهی به وسعت ایران عصر پنجشنبه با حضور معاون هماهنگی امور مالی استانداری خراسان رضوی در بازار فردوسی مشهد افتتاح شد.

خبرنگاران سامانه بازارچه برخط اصناف مشهد راه اندازی شد

رییس اتاق اصناف مشهد در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل در سال گذشته آسیب های جبران ناپذیر به بدنه اصناف وارد شد، به همین دلیل طرح نمایشگاهی به وسعت ایران در قالب فروش فوق العاده بعضی از صنوف ویژه کالاهای ضروری مردم در ایام نوروز و فروش اینترنتی از روز گذشته به مرحله اجرا درآمد که با استقبال واحدهای صنفی و مردم روبرو شده است.

محمود بنانژاد اضافه کرد: همچنین سامانه بازارچه برخط (آنلاین) اصناف، به نام senfishop راه اندازی شد که هدف از طراحی و اجرای این طرح بازگرداندن رونق مالی به واحدهای صنفی است تا بتوانند با وجود شرایط کرونایی در اقتصاد کشور ادامه حیات داشته باشند.

وی ادامه داد: در این سامانه که متعلق به اتاق اصناف مشهد است، واحدهای صنفی دارای پروانه کسب می توانند واحد صنفی خود را به مردم معرفی، کالاهای خود را برای فروش عرضه نموده و از درگاه پرداخت اینترنتی آن بهره مند گردند.

رییس اتاق اصناف مشهد از دیگر مزایای این سامانه را ایجاد اعتماد سازی برای مردم دانست و گفت: خریداران کالاها می توانند آسوده خاطر به این سامانه اعتماد نموده و کالاهای مورد احتیاج خود را خریداری کنند، همچنین واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف بر حسن انجام کار واحدهای صنفی ارائه کننده کالاها در این سامانه نظارت کامل داشته و به شکایات احتمالی رسیدگی خواهد نمود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سامانه بازارچه برخط اصناف مشهد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه بازارچه برخط اصناف مشهد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید