داورهای فوتبال ایران گوشت قربانی عروس و عذا شده اند

به گزارش وبلاگ مگنار، تهران (پانا) - پیشکسوت داوری فوتبال ایران معتقد است برخوردهای انضباطی با جریان اعتراضات به داوری در کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال برخوردهای مناسبی نیست.

داورهای فوتبال ایران گوشت قربانی عروس و عذا شده اند

علی خسروی در گفت وگو با پانا درباره عملکرد داوری های فوتبال ایران در سال 1400 گفت: من 40 سال است به صورت حرفه ای دنبال داوری هستم و می گویم قضاوت های سال 1400 هیچ فرقی با چهل سال قبل ندارد فقط این را می دانم که در سالی که گذشت هجمه بر علیه داورها خیلی زیاد شده است. اما هنوز نمی دانم دلیل آن چیست و آیا خالی شدن ورزشگاه ها باعث این موضوع شده است؟ این هجمه ها ناجوانمردانه است و هر تیمی نتیجه نمی گیرد بر سر داور خالی می نماید. داور گوشت قربانی شده که در عروسی سرو می گردد، تا زمانی که ادامه پیدا کند سنگ روی سنگ بند نخواهد داشت و کمیته انضباطی و اخلاق باید به این مسئله ورود نمایند. حتی اگر وی ای ار هم هم بیاید این اعتراضات و اشتباهات هست، عادت نموده ایم به این موضوع و همچنان هم ادامه دارد.

وی در واکنش به عدم ورود تکنولوژی یاری داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت: ما مشکل تحریم داریم، بیشتر داورهای ما پولشان را نتوانسته اند از فیفا بگیرند و تا مشکل تحریم حل نگردد این ماجرا درست نخواهد شد، ماجرای خرید وی ای آر هم همین است، تحریم نمی گذارد خرید صورت بگیرد. فیفا باید وارد این ماجرا گردد و یکسری شرکت ها که ایران را تحریم کردند بگوید که در بحث وی ای آر ایران را از تحریم خارج نمایند. البته وی ای آر هم بیاید مسائل خاص خودش را دارد اما به کم شدن اعتراض ها یاری خواهد نمود.

کارشناس داوری فوتبال ایران در سرانجام درباره ادامه برخوردهای فیزیکی با داوران فوتبال ایران در سال 1400 گفت: متاسفانه سال گذشته هم این موضوع وجود داشت. برخوردهای انضباطی باید تغییر کند و با شدت بیشتری در منقابل افرادی که به داور هتک حرمت می نمایند برخورد گردد. به نظر من افرادی که به داور حمله می نمایند باید مادام العمر محروم شوند تا بقیه درس عبرت بگیرند اما جای تاسف دارد که باید بگومید حتی من شنیده ام در بعضی کلاس های آموزش مربیگری می گویند وقتی مشکل در بازی دارید روی داور بریزید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "داورهای فوتبال ایران گوشت قربانی عروس و عذا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورهای فوتبال ایران گوشت قربانی عروس و عذا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید