اسامی برندگان ایرانی بلیت جام جهانی از سوی فیفا اعلام شد

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرنگاران : نتیجه قرعه کشی بلیت جام جهانی فوتبال با تاخیر از جانب فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.

اسامی برندگان ایرانی بلیت جام جهانی از سوی فیفا اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین ؛ بر اساس اطلاعیه های قبلی مرتبط با بلیت فروشی مسابقات ایران در جام دنیای مقرر بود نتایج قرعه کشی در روز دهم اردیبهشت به علاقمندان اعلام گردد که فیفا پس از دریافت لیست علاقمندان قرعه کشی را با تأخیر انجام داده و نتایج روز 16 اردیبهشت به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده است.

بر این اساس اسامی نفراتی که طبق لیست اعلامی فیفا امکان خرید بلیت جام دنیای را خواهند داشت امروز شنبه 17 اردیبهشت به وسیله ارسال پیامک و ثبت در حساب کاربری سامانه مربوطه به کلیه علاقمندان اعلام خواهد شد.

برندگان بلیت جام دنیای تا چهارشنبه فرصت دارند

برندگان قرعه کشی فیفا جهت تکمیل فرآیند خرید بلیت جام دنیای می بایست حداکثر تا ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 21 اردیبهشت نسبت به واریز وجه اعلامی (بر اساس نرخ روز ریال قطر) به وسیله لینک ارسال شده اقدام نمایند.

همانطور که پیش از این اعلام شد عدم واریز وجه در مهلت مقرر به منزله انصراف از خرید بلیت تلقی خواهد شد و در انتها مهلت ثبت نام معادل تعداد نفرات انصرافی از لیست ذخیره ارسال شده از سوی فیفا جایگزینی داوطلبان صورت می پذیرد.

جام دنیای فوتبال 2022 بیست ودومین دورهٔ جام دنیای فوتبال است که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 (30 آبان تا 27 آذر 1401) در قطر برگزار خواهد شد. جام دنیای فوتبال، مسابقات قهرمانی فوتبال مردان است که هر چهار سال یک بار به وسیله تیم های ملی اتحادیه های عضو فیفا برگزار می گردد. این اولین جام دنیای خواهد بود که کشوری از دنیا عرب آن را میزبانی می نماید، و بعلاوه پس از جام دنیای 2002، این دومین باری است که جام دنیای در آسیا برگزار می گردد.

علاوه بر این، این تورنمنت آخرین دوره از مسابقات خواهد بود که 32 تیم در آن شرکت می نمایند و برای جام دنیای 2026 و پس از آن، حضور 48 تیم برنامه ریزی شده است. با توجه به گرمای شدید قطر در تابستان، این جام دنیای از اواخر نوامبر تا اواسط دسامبر برگزار می گردد و اولین دوره از این رقابت ها است که در ماه مه، ژوئن یا ژوئیه برگزار نمی گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "اسامی برندگان ایرانی بلیت جام جهانی از سوی فیفا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی برندگان ایرانی بلیت جام جهانی از سوی فیفا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید