دردسرهای بزرگ 2 برای شبکه سحر

به گزارش وبلاگ مگنار، تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی دردسرهای بزرگ 2 با بازی مهدی هاشمی و جواد عزتی به زبان اردو دوبله شده و فردا شب جایگزین سریال پادری به کانال اردوی شبکه سحر می آید.

دردسرهای بزرگ 2 برای شبکه سحر

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، دوبلورهای صداپیشه کانال اردوی شبکه سحر درد سرهای بزرگ 2 به تهیه کنندگی مهران مهام را به زبان اردو دوبله کردند.

در دومین سری مجموعه داستانی دردسرهای بزرگ بچه ای در ماشین لطیف (با بازی جواد عزتی) پیدا می گردد که او را در فرایند ازدواجش که در مراحل خواستگاری است، دچار مسائل عدیده ای می نماید. فرحان که در سری قبل دردسرهای بزرگ مدیون یاری های لطیف است این بار در صدد جبران زحمات وی بر می آید و ماجراهایی طنز رقم می خورد.

مهدی هاشمی، مریم سعادت، الناز حبیبی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، شهین تسلیمی ، صفا آقاجانی، امیر غفارمنش و ... از دیگر نقش آفرینان این مجموعه تلویزیونی هستند.

ناهید انوری، سامان داورانی، سیده فاطمه زیدی، سیده زهرا زیدی، علمدار زیدی، حسن زیدی، زهیر رضوی، حیدر عباس، اختر عباس، حسن رضا نقوی، قیصر عباس نیز از جمله دوبلورهای اصلی این مجموعه هستند.

درد سرهای بزرگ 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد با مدیریت دوبلاژ هادی زینلی، 21 آّبان هر شب ساعت 21 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دردسرهای بزرگ 2 برای شبکه سحر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسرهای بزرگ 2 برای شبکه سحر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید