سریال و پخش خانگی

بازگشت تارزان به سینما

تارزان قهرمان کلاسیک ادبیات و سینما که به وسیله ادگار رایس باروز خلق شده بود بار دیگر به پرده سینما بازمی شود.

9 مهر 1401

جلال مقامی از بزرگان دوبله: از غذایم می زنم تا دارو بخرم

روایتی از صحبت های جلال مقامی در سالروز تولدش: شاید، هفت، هشت ماه دیگر رفته باشم. نباید اینقدر دستم تنگ باشد.

9 مرداد 1401

احتمال ابطال مجوز نماوا و فیلیمو!

فارس نوشت: پلتفرم های فیلیمو و نماوا در آستانه ابطال مجوز از سوی ساترا قرار دارند.

18 تیر 1401

لپ تاپ نو ایسوس با دو نمایشگر!

ایسوس به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اولین لپ تاپ ایسوس که به فضا فرستاده شد، لپ تاپ Zenbook 14X OLED Space Edition را عرضه نموده است. این لپ تاپ دارای چند ویژگی خاص است. طراحی این لپ تاپ آینده نگر، از سفیه فضایی الهام گرفته شده است.

5 تیر 1401

تلوبیون به روزرسانی می گردد، امکان تماشای سریال هایی که از تلویزیون پخش نشد

در پی اخلال ایجادشده در دسترسی به آرشیو ساعتی تلوبیون، روابط عمومی این تلویزیون تعاملی خاطرنشان کرد که سرویس های آرشیوش، به عنوان مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه های تلویزیون، بعد از 10 سال بازطراحی شده و در حال به روزرسانی است.

12 خرداد 1401

6 ویژگی مهم که گوشی اندرویدی بعدی شما باید داشته باشد

خرید یک گوشی اندرویدی تازه تا چند سال قبل کار بسیار ساده ای بود زیرا در بازار تنوع زیادی دیده نمی شد. در آن دوران گوشی های تازه نسبت به نسل های قبلی از ارتقاهای قابل توجهی بهره می برند و بنابراین هر انتخابی که می کردید، نسبت به گوشی قدیمی شما بهتر بود. اما...

29 فروردین 1401

لاغری بیش از اندازه شیلا خداداد !

شیلا خداداد بازیگر نقش سیتا با انتشار عکسی از لاغری خود کاربران را شوکه کرد .

16 اسفند 1400

خالق بازی تاج و تخت از اتمام زودهنگام سریال پشیمان است؛ کتاب خاتمه دیگری دارد

دو سال از انتها سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones) می گذرد و هنوز هم بحث و جدل های زیادی درباره انتها بندی آن وجود دارد و به باور بسیاری از منتقدان سرنوشت شخصیت ها به بدترین شکل ممکن رقم خورد. جرج آر. آر. مارتین نویسنده کتاب نغمه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire)...

16 مرداد 1400

دردسرهای بزرگ 2 برای شبکه سحر

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی دردسرهای بزرگ 2 با بازی مهدی هاشمی و جواد عزتی به زبان اردو دوبله شده و فردا شب جایگزین سریال پادری به کانال اردوی شبکه سحر می آید.

22 آذر 1399

دوچرخه برقی هارلی دیویدسون چه ویژگی هایی دارد؟

این روز ها بسیاری از افراد علاقه مندند از وسایل نقلیه الکتریکی استفاده کنند و اکنون به نظر می رسد دوچرخه برقی هارلی دیویدسون یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه الکترونیکی است.

18 آذر 1399

بیوگرافی جواد رضویان، بازیگر طنز سینما و تلویزیون

جواد رضویان یکی از معروف ترین بازیگران طنز سینما و تلویزیون ایران است. او در ششم مردادماه سال 1353 در شهر قم به دنیا آمد. جواد در دانشگاه رشته نقاشی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد و توانست مدرک کارشناسی خود را در این رشته دریافت کند. او در آن دوران با مهران...

30 مهر 1399

ساره بیات؛ بی تفاوت و بی احساس در سریال دل

او با بازی تصنعی و غیرقابل باور، در نشان دادن حالت های عصبی که پس از اتفاق شب عروسی دچار شده هم پیروز نیست و تماشاگر را آن طور که باید تحت تأثیر قرار نمی دهد.

4 تیر 1399