فدراسیون فوتبال دنبال علی دایی، دایی بی خیال تیم ملی

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرنگاران: مجموعه اتفاقات حیرت انگیز در فدراسیون فوتبال ایران همچنان در حال رخ دادن است. این فدراسیون که بعد از فعل و انفعالات بی سابقه فعلا با سرپرست اداره می گردد در نظر دارد در فاصله قریب به 120 روز مانده به آغاز جام جهانی، دراگان اسکوچیچ را از کار برکنار و یک سرمربی نو را معرفی کند.

فدراسیون فوتبال دنبال علی دایی، دایی بی خیال تیم ملی

به گزارش وبلاگ مگنار، این تصمیم برگرفته از دودستگی در بین بازیکنان تیم ملی است که تعدادی از آن ها به طور رسمی عنوان نموده اند دراگان صلاحیت لازم برای نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارد. بعد از آن، کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم تشکیل جلسه داد و به طور قاطع نظر بازیکنان تیم ملی را تایید کرد! این قطعیت به حدی بود که هفته پیش خبر اخراج دراگان اسکوچیچ از تیم ملی مطرح شد.

با این حال، اگرچه موضوع برکناری دراگان هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، ولی به نظر می رسد امروز در فدراسیون قرار است جلسه ای برگزار گردد تا این مورد برای همواره حل و فصل گردد. همزمان با این موارد اخباری درباره جانشین احتمالی دراگان هم به گوش می رسد. پیش از این از علی دایی به عنوان جانشین دراگان نام برده شد، ولی شایعه شد که فدراسیون به طور رسمی به علی دایی پیشنهادی نداده است. حالا، اما امروز علی اصغر مدیرروستا عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفته بعد از نتیجه گیری برای برکناری دراگان اسکوچیچ، علی دایی گزینه نخست سرمربیگری در تیم ملی ایران بوده که این پیشنهاد با پاسخ منفی او روبرو شده است.

با این اوصاف، به نظر می رسد اگر قرار به سپردن راهنمایی تیم ملی به یک گزینه ایرانی باشد، قطعا خبری از علی دایی نخواهد بود.

منبع: فرارو

به "فدراسیون فوتبال دنبال علی دایی، دایی بی خیال تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال دنبال علی دایی، دایی بی خیال تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید