وکالت؛ یک تخصص در سایه وکیل خوب کیست؟

به گزارش وبلاگ مگنار، یک وکیل حقوقی زبردست و ماهر که بتواند مشکل شما را همراه با خیالی آسوده حل نماید از کجا بدست می آید.

وکالت؛ یک تخصص در سایه وکیل خوب کیست؟

(چگونه می توان یک وکیل زبردست و ماهر که بتواند مشکل شما را همراه با خیالی آسوده حل نماید پیدا کرد ؟)

دانش وکلا از علوم جذاب و قدیمی است. اما دانش به تنهایی کافی به نظر نمی رسد.

یک وکیل خوب از میان هزاران اوراق پرونده؛ طی سال ها رفت و آمد در راهروهای دادگاه ساخته و آبدیده می شود. وقتی موضوعی حقوقی برای شما پیش می آید مهم ترین فاکتور تجربه است. زیرا تجربه یک تیم حقوقی می تواند سرنوشت شما و تقدیر مال و اموالتان را رقم بزند. کلارتس دی می گوید دانش اگر با تجربه همراه نشود کالایی کم ارزش است و کار هوشمندانه این است که سرنوشتتان را به دست کسی بسپارید که دانش و تجربه را با هم داراست.

وکیل خوب کیست؟

از ویژگی های شخصیتی یک وکیل ، امانت داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است. یک وکیل مانند یک پزشک ممکن است به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت ها و اسرار زیادی از سوی موکلین خود روبه رو شود که اخلاق حرفه ای ایجاب می کند که اسرار را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی فاش نکند.

ضروری است که وکیل همانند یک جراح مسائلی را که ممکن است در حین دادرسی پیش آید از قبل به اطلاع موکل برساند تا موکل او را با چشم باز انتخاب کرده و هیچگاه به موکل اعلام نکند که وی صددرصد برنده می باشد.

از دیگر وظایف وکیل خوب در قبال موکل آن است که موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد نه آنکه به طمع حق الوکاله، موکل را وارد فرایند های رسیدگی غیر ضروری نماید. به عبارت دیگر مهم ترین ویژگی یک وکیل صداقت و راستگویی او در برخورد با موضوعاتی است که موکل به آنها دچار شده و چاره کار را از وکیل خود می خواهد که در این صورت اعتبار خود را خدشه دار خواهد نمود.

یک وکیل خوب باید تا حد کوشش از پیچیده کردن و اطاله دادرسی اجتناب نماید. بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است برای هدایت قاضی نیز استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این هدایت ها بهره برده و وکیل خوب و مجرب می تواند از این رو بر روی سیستم قضایی و قاضی تاثیر مثبتی در جهت احقاق حق به جا بگذارد ولی این شیوه از تاثیرگذاری نباید جنبه های غیر عادلانه و غرض ورزانه به خود بگیرد. از ویژگی های یک وکیل خوب دانش حقوقی بالا در امور تخصصی وکالت است تا بتواند بهترین راه چاره را در بهترین فرصت ممکن شناخته و درانتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش و کیاست را به کار برد.

تجربه ای به بلندی نیم قرن

حالا میخواهیم یکی از موسسات با تجربه و با دانش در زمینه حقوق داخلی و بین الملل را به شما معرفی کنیم. دفتر حقوقی کریمی در سال 1342 بنیان گذاشته شده است و یکی از باسابقه ترین و معتبرترین دفاتر حقوقی در ایران محسوب می شود.

تیم حقوقی کریمی در زمینه هایی همچون حقوق شرکت ها ، سرمایه گذاری خارجی، ، مالکیت فکری، سرمایه گذاری اسلامی، دعاوی قضایی، داوری، قراردادهای تجاری بین المللی، حقوق و قراردادهای نفت و گاز، ، خدمات مهاجرتی، حقوق محیط زیست و ... فعال است.

مهاجرت

موسسه حقوقی کریمی دهه هاست بیش از 100 پرونده حقوقی و کیفری را با پیروزیت پشت سر نهاده و از موسسات پیروز به حساب می آید و اکنون در قلمرو انجام امور قانونی مهاجرت نیز فعال است. پس از سالها تجربه در زمینه حقوق بین الملل و حقوق مهاجرت، موسسه کریمی با گسترش همکاری های بین المللی خود با موسسات حقوقی معتبر در سراسر دنیا ، فرصت ویژه ای را برای متقاضیان مهاجرت و سرمایه گذاری در خارج از کشور فراهم آورده است. مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت و امور حقوقی مربوطه توسط موسسه حقوقی کریمی در حال حاضر برای کشور هایی چون آلمان، کانادا، استرالیا و ... فراهم است.

امور بین الملل

امور بین الملل این موسسه با همکاری و بهره مندی از وکلای بین المللی و داشتن نماینده در بیشتر کشورهای اروپایی و آسیا وخاورمیانه، آماده ارائه تمامی خدمات حقوقی به ایرانیان و نیز اتباع خارجی؛ اعم از دعاوی قضایی، داوری، امور قراردادها، ثبت شرکت و شعبه، امور و دعاوی مالیاتی و بانکی ، امور حقوقی املاک و مستغلات، امور تجاری، کیفری، ثبتی، انحصار وراثت، مهاجرتی، دعاوی مربوط به تحریم ها و... است.

اکنون این موسسه حقوقی بین المللی در راستای تامین منافع و نیازهای حقوقی و قانونی موکلین داخلی و بین المللی به آنان خدمت رسانی می کند.

منبع: فرارو

به "وکالت؛ یک تخصص در سایه وکیل خوب کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکالت؛ یک تخصص در سایه وکیل خوب کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید