پاسخگویی به بیش از 43 میلیون تماس درخصوص کرونا

به گزارش وبلاگ مگنار، پاسخگویی به بیش از 43 میلیون تماس درخصوص کرونا و ثبت نام از 150 هزار داوطلب شرکت در تست واکسن کوو ایران برکت در سامانه پزشکی ستاد اجرایی فرمان امام صورت گرفت.

پاسخگویی به بیش از 43 میلیون تماس درخصوص کرونا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ مگنار، در مرنامی ازتلاش متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی 4030 وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر شد.

عصرامروز در مرنامی از تلاش جمعی از متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی 4030 وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر شد.

این سامانه علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی درخصوص کووید19، ثبت نام و انجام مراحل اولیه ورود هزاران داوطلب به کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت راهم برعهده دارد.

سید رضا مظهری، رئیس هیئت مدیره برکت تل و مدیر سامانه 4030 در این مرنام گفت: تیم بزرگی در موضوع کرونا در بخش های مختلف ستاد اجرای فرمان امام درحال فعالیت هستند و این مرنام بهانه ای برای تقدیر و تشکر از شما اپراتور های سامانه 4030 است.

مجری ثبت نام از داوطلبان کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت اضافه نمود: پس از اخذ مجوز تزریق عمومی هم کار ما دراین سامانه تمام نشده، مطالعه و پیگیری شرایط بیش از 20 هزار داوطلی که تا به امروز واکسن را دریافت کرده اند حداقل تا یکسال طول می کشد و دراین مدت کارشناسان 4030 با آن ها درتماس خواهند بود.

مظهری ادامه داد: طبق پروتکل تعریف شده باید با هر داوطلب کارآزمایی بالینی واکسن برکت، بیش از 20 بار تماس گرفته و شرایط او پیگیری و ثبت شود و اگر نیازی به خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی داشته باشد در سامانه 4030 مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی اعلام نمود: تا به امروز بیش از 43 میلیون تماس با سامانه 4030 گرفته شده و این سامانه به گفته مقامات وزارت بهداشت به نام بازوی قدرتمند جامعه سلامت تا به امروز حجم زیادی از مراجعات حضوری به مراکز درمانی را کاهش داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاسخگویی به بیش از 43 میلیون تماس درخصوص کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به بیش از 43 میلیون تماس درخصوص کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید