افراد خوش اقبالی که شانس با کوله باری از سکه درب خانه شان را زد

به گزارش وبلاگ مگنار، شنیدن این موضوع که برخی افراد سکه های قدیمی یا دیگر اشیاء عتیقه پیدا کرده اند، برایمان جالب و البته به دور از انتظار باشد، اما به هر حال این اتفاقات رخ داده است. در این گزارش به 7 مکان سر زده ایم که سکه های قدیمی در آنجا پیدا شده است، البته این مکان ها عجیب نیستند، اما پیدا کردن سکه قدیمی در آنجا بسیار عجیب است.

افراد خوش اقبالی که شانس با کوله باری از سکه درب خانه شان را زد

1. حیاط خانه

یک زوج کالیفرنیایی مشغول قدم زدن در حیاط پشتی خانه به همراه سگ خود بودند تا اینکه متوجه رشد نشدن برگ و گل در یک قسمت باغ می شوند، هنگامی که این قسمت را به قصد کاشت مجدد گل می کنند، سکه ای پیدا می کنند که در سال های 1847 تا 1894 در اقتصاد این کشور رایج بوده است. طبق برآورد های صورت گرفته ارزش این سکه حدود 1 میلیون دلار معادل حدود 250 میلیارد تومان است.

2. دیوار خانه کلنگی

یک گروه خدماتی در سال 2008 مشغول تمیز کردن خانه کلنگی بودند که برای سال ها خالی از سکنه بوده. یکی از برنامه های ان گروه این بوده که یکی از دیوار ها را به دلیل اینکه آسیب زیادی دیده، بازسازی کنند که در همین حین یک کیسه پر از سکه های قدیمی پیدا می کنند.

3. نقاشی قدیمی در نیمکت دست دوم

یک دختر دانش آموز آلمانی پول های هفتگی خود را جمع کرده تا برای خود از یک فروشگاه ارزان فروشی نیمکت بخرد، بعد از اینکه این نیمکت را به خانه می برد متوجه وجود یک نقاشی قدیمی زیر این نیمکت می شود.

او نمیکت را به قیمت 215 دلار معادل حدود 6 میلیون تومان خریده بود و نقاشی قدیمی که متعلق به قرن 17 میلادی بود را به قیمت 27 هزارو 630 دلار معادل بیش از 600 میلیون تومان به موزه نقاشی فروخت.

4. مزرعه جو

فردی به نام مارتین در مزرعه خانوادگی خود در حال آموزش نحوه استفاده از فلزیاب به برادرزاده خود بود که در همین حین متوجه وجود فلز در زیر زمین می شوند. پس از کندن زمین بیش از 9 هزار قطعه سکه قدیمی نقره پیدا می کنند که این سکه ها در زمانی که در اقتصاد رواج داشته ارزش یک دلار آمریکا را داشت، اما مارتین هرکدام آن را حدود 46 دلار آمریکا فروخت.

5. عتیقه در انباری

یک انبار در آمریکا به قیمت هزارو 100 دلار توسط یک فردی که آهن آلات و ضایعات ذخیره می کند و می فروشد، خریداری شد. پس از سال ها که این فرد در حال بازسازی انبار خود بود چند سکه طلا قدیمی پیدا کرده که مجموع آن ها را 500 هزار دلار فروخت (معادل حدود 11 میلیارد تومان).

باشگاه وبلاگ مگنار

منبع: گردشبان

به "افراد خوش اقبالی که شانس با کوله باری از سکه درب خانه شان را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد خوش اقبالی که شانس با کوله باری از سکه درب خانه شان را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید