تارتار: کشیدن بازی به وقت اضافه و پنالتی برای ما و استقلال خوب نیست، از نظر بازیکن مشکل داریم

به گزارش وبلاگ مگنار، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر بازی امروز با استقلال به وقت اضافه و پنالتی کشیده گردد، به سود هیچ کدام نخواهد بود.

تارتار: کشیدن بازی به وقت اضافه و پنالتی برای ما و استقلال خوب نیست، از نظر بازیکن مشکل داریم

به گزارش وبلاگ مگنار، مهدی تارتار پیش از شروع ملاقات تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما فکر همه چیز را نموده ایم. امیدواریم بازی در نود دقیقه تمام گردد و برنده باشیم. استقلال تیم قابل احترامی است و کار سختی داریم. بازی به پنالتی کشیده گردد، هر دو تیم با توجه به اینکه چهار، پنج روز دیگر بازی دارند، خسته می شوند. وقت اضافه به سود هیچ کدام نخواهد بود.

وی در خصوص شرایط دریافتی بازیکنان پیکان توضیح داد: بازیکنان کم و بیش پول شان را می گیرند، اما قراردادشان کم است. اینطور نیست بازیکنان با هر دریافتی بیمه شوند، باید هر ماه به آنها پول ترزیق گردد.

سرمربی پیکان در رابطه با نقل وانتقالات تیمش در نیم فصل دوم گفت: خودمان بازیکن کم داریم و از نظر کمیت دچار مشکل هستیم و اجازه جدایی به بازیکنان را نمی دهیم. یک تعداد بازیکن برای اینکه بیشتر بازی نمایند، جدا شدند. بر اساس بودجه مان دنبال بازیکن هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ مگنار بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: کشیدن بازی به وقت اضافه و پنالتی برای ما و استقلال خوب نیست، از نظر بازیکن مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: کشیدن بازی به وقت اضافه و پنالتی برای ما و استقلال خوب نیست، از نظر بازیکن مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید