تلوبیون به روزرسانی می گردد، امکان تماشای سریال هایی که از تلویزیون پخش نشد

به گزارش وبلاگ مگنار، در پی اخلال ایجادشده در دسترسی به آرشیو ساعتی تلوبیون، روابط عمومی این تلویزیون تعاملی خاطرنشان کرد که سرویس های آرشیوش، به عنوان مرجع پخش زنده و آرشیو برنامه های تلویزیون، بعد از 10 سال بازطراحی شده و در حال به روزرسانی است.

تلوبیون به روزرسانی می گردد، امکان تماشای سریال هایی که از تلویزیون پخش نشد

به گزارش وبلاگ مگنار به نقل از روابط عمومی تلوبیون، فرایند تغییرات آرشیو تلویزیون تعاملی تلوبیون پس از یک سال توسعه فنی و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته (همان طور که حدود یک ماه قبل در روزنامه جام جم اطلاع رسانی شده بود) در روزهای گذشته شروع شده است.

از مهم ترین تغییرات این پلتفرم، می توان به افزایش کیفیت آرشیو، کاهش فاصله زمانی آرشیو و تغییر تجربه و رابط کاربری آرشیوها در سایت و اپلیکیشن اشاره نمود.

آرشیو برنامه ها و کلیپ های برگزیده بدون تاخیر

در نسخه نو تلوبیون تمامی برنامه های تلویزیونی (بدون محدودیت) و کلیپ های برگزیده (از اخبار تا گل های مسابقات فوتبال) با حذف تأخیر یک ساعته در لحظه آرشیو شده و در دسترس کاربران قرار می گیرد.

برنامه های تلویزیونی به شکل HD آرشیو می شوند

بعلاوه در به روزرسانی نو، با افزایش ظرفیت ها تمام محتوای آرشیو تلوبیون، مطابق کیفیت پخش زنده برنامه، با کیفیت اصلی یعنی HD نگهداری شده و در دسترس قرار خواهد گرفت.

طی 10 سال گذشته بیش از نیم میلیون ویدیو از محتوای برنامه های تلویزیونی در آرشیو تلوبیون ذخیره شده که در حال حاضر تمام این ویدیوها قابل دسترسی است. آرشیو برنامه های دوره به روزرسانی (هفته سوم بهمن 1400) نیز طبق روال انجام خواهد شد و در کنار سایر برنامه ها قرار خواهد گرفت.

بهبود در تایم شیفت و آرشیو ساعتی با استفاده از EPG

یکی دیگر از راه های دسترسی به آرشیو برنامه ها در تلوبیون، استفاده از قابلیت تایم شیفت (سفر در زمان) روی پلیر پخش زنده است که طی روزهای گذشته و با به روزرسانی صورت گرفته، تایم شیفت تلوبیون از 2 ساعت به 12 ساعت افزایش پیدا نموده و امکان دسترسی کاربران به محتوای برنامه های تلویزیونی تا 12 ساعت فراهم شده است.

آرشیو بر پایه EPG یا جدول پخش برنامه ها هم از قابلیت های نو تلوبیون است که در روزهای آینده رونمایی خواهد شد. در نسخه قبلی آرشیو ساعتی به شکل محدود برای چند شبکه و تنها چند روز قابل استفاده بود اما با این فرایند نو آرشیوی، برنامه های تمام شبکه های تلویزیونی، بدون محدودیت زمانی بر پایه جدول پخش، با رابط گرافیکی نو اجرایی خواهد شد.

تلوبیون پلاس با محتوای فراتر از تلویزیون

در کنار این ها، محتوای برنامه های شاخص تلویزیون از جمله سریال های تلویزیونی، به همراه هزاران فیلم و سریال پخش نشده از تلویزیون، در تلوبیون پلاس در دسترس کاربران است و امکان تماشای آنها با اینترنت نیم بها و بدون پرداخت هزینه اشتراک فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تلوبیون به روزرسانی می گردد، امکان تماشای سریال هایی که از تلویزیون پخش نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلوبیون به روزرسانی می گردد، امکان تماشای سریال هایی که از تلویزیون پخش نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید