معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟

به گزارش وبلاگ مگنار، چگونه معتبرترین و ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کنیم؟

این که شما به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما باشید اصلا به این ربطی ندارد که شما بودجه کمی دارید و یا به دنیال این هستید که هزینه های خود را به هر نحوی پایین بیاورید. راحت تر بگوییم؛ به دنبال پرواز ارزان بودن به این معنا نیست که شما قرار است کیفیت و امنیت خود را فدای هزینه کم بنمایید. ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که به خاطر موقعیت تحصیلی و یا کاری خود باید زیاد سفر کنید و به همین خاطر خیلی منطقی است که به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما باشید. حتی در منطقی ترین و سلیقه ای ترین حالت ممکن برایتان مهم است که بخواهید هزینه های خود را مدیریت نمایید و حد مشخصی برای خرید بلیط هواپیمای خود در نظر بگیرید. اما سوال مهم این جا است که این بلیط ارزان را از کجا تهیه کنید که هم بهترین در نوع خود باشد هم ارزان ترین بلیط را به شما فروخته باشد ؟ با ما در خبرنگاران و در ادامه همراه باشید چون می خواهیم این سوال را با جزئیات به شما کامل پاسخ دهیم.

معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما اینجا را کلیک کنید

از کجا مطمئن ترین و ارزان ترین بلیط هواپیما را تهیه کنیم؟

اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما هستید فکر نکنید که چون بلیط خود را ارزان خریداری خواهید کرد پس قرار است که از کیفیت سفر شما کاسته گردد. خیلی خودمانی تر بگوییم؛ یکی از جاهایی که مَثَل هر چقدر پول بدهی آش می خوری اصلا صدق نمی نماید همین خرید بلیط ارزان هواپیما است. شما با استفاده از یک سری دستور العمل ها و همچنین پیدا کردن جایی که بتوانید هم خریدی مطمئن و هم ارزان را داشته باشید، خیلی راحت می توانید اولین قدم برای داشتن سفری راحت را بردارید. برای این که قدم به قدم راه های خرید ارزان ترین بلیط هواپیما در هر فصل و دوره ای را برای شما شرح بدهیم پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب با ما باشید.

قدم اول، پیدا کردن مطمئن ترین و بهترین درگاه خرید بلیط ارزان

می گویند که جنگ اول بِه از صلح آخر است! پس بگذارید روراست باشیم. واقعیت این است که تمام ترفندهایی که در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت بدون این که بدانید که بهترین جایی که می توانید از آن خرید بلیط هواپیما و یا حتی رزرو هتل خود را انجام دهید، خیلی کم به کارتان می آید. از این رو وظیفه ما این است که به شما بهترین درگاهی که می توانید از آن بلیط خود را خریداری نمایید را معرفی نماییم.

در حال حاضر آژانس هواپیمایی وبلاگ مگنار یکی از مطمئن ترین و بهترین شرکت های مسافری است که با بالاترین کیفیت و انتخاب برترین ها می تواند بهترین انتخاب در زمینه خرید ارزان بلیط هواپیما برای شما باشد. وبلاگ مگنار برای راحتی شما نیز راه های مختلفی را در این زمینه به وجود آورده است.

  • راه اول این است که به وسیله وب سایت آنلاین وبلاگ مگنار وارد سایت شوید و با وارد کردن مقصد و تاریخ مورد نظر خود به صورت اتوماتیک ارزان ترین پرواز به سمت مقصد خود را با بهترین زمان ارائه شده تنها پس از گذشت چند ثانیه کوتاه ببینید. البته این شرح برای شما خواننده عزیز ضروری است که می توانید با اعمال فیلترهای بیشتری که در سامانه خرید آنلاین وبلاگ مگنار هست، زودتر پرواز مورد نظر خود را پیدا کنید.

وبلاگ مگنار، مطمئن ترین و بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما است.

  • راه دوم این است که اپلیکیشن موبایلی وبلاگ مگنار را بر روی گوشی های هوشمند (اندوروید و ios) خود نصب کنید و با ساختن یک حساب کاربری و اتصال به اینترنت، به راحتی و هر کجا که هستید به وسیله برنامه موبایلی وبلاگ مگنار وارد شوید و ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید.
  • با توجه به این که خیلی از افراد هستند که اعتقادشان بیشتر به خرید حضوری است و از این طریق آرامش بیشتری در هنگام خرید خود دارند. از این رو شما می توانید با توجه به راه شوم، با حضور در آژانس هواپیمایی وبلاگ مگنار به صورت حضوری و در ارتباط با کارشناسان زبده ما علاوه بر خرید ارزان ترین بلیط هواپیما از دیگر خدمات تور و رزرو هتل در وبلاگ مگنار هم استفاده نمایید. البته این امکان ها نیز به وسیله مراجعه به وب سایت و یا اپلیکیشن وبلاگ مگنار هم برای همه موجود است.
  • و می رسیم به راه چهارم! شما همچنین می توانید با شماره 8540 تماس بگیرید و تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بلیط هواپیمای خود را زودتر از زمان سفر خود بخرید!

دیگر نوبت به این امر رسیده که آنالیز کنیم که در چه زمانی ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری نمایید.

یکی از راه هایی که به شما یاری می نماید که بلیط خود را ارزان خریداری کنید این است که خیلی زودتر از موعد پروازتان بلیط خود را پیشاپیش خریداری کنید.

این امر برای پروازهای فصل های پر سفری مثل فصل تابستان بیشتر هم صدق می نماید.

توجه بفرمایید که اگر به این فکر می کنید که زمانی که پیشاپیش بلیط هواپیمای خود را خریداری نمایید ممکن است کنسل گردد، به شما کاملا حق می دهیم اما با این حال یکی از راه هایی که می توان ارزان ترین بلیط هواپیما را تهیه کرد، همین است که گفتیم.

بهترین خریدی که با این روش می توانید انجام دهید بیشتر برای روزهای تعطیل و جشن های خاص در مقصد مورد نظر شما می تواند باشد.

در نتیجه این که حتی از 2 یا 3 ماه تا 6 ماه قبل تر به فکر خرید بلیط خود باشید حتی به نفعتان است.

البته درباره این روش باید بگوییم که تا حدی این روش نسبی است و ممکن است که بلیط مقصد شما در زمان اعلام بلیط های لحظه آخری ارزان تر هم برایتان تمام گردد که اگر با ما همراه باشید در ادامه برایتان درباره آن نیز بیشتر شرح خواهیم داد.

درباره مالیات کشور مبدا خود تحقیق کنید، بر روی قیمت بلیط شما تاثیرگذار است!

در همه جای دنیا این که یک اصل ثابت شده است که فرودگاهی که می خواهید در آن فرود بیایید را بشناسید!

یک قائده کلی در سراسر دنیا در این زمینه وجود دارد که بر اساس آن، مالیات کشوری که از آن پرواز را انجام می دهید بسیار بر روی قیمت بلیط شما تاثیر گذار است و از این رو آشنایی با مالیاتی که از مبدا شما بر روی پروازها وجود دارد می تواند به شما در این زمینه یاری نماید.

اگر مقصد شما یک کشور خارجی است و پرواز شما بین قاره ای است، حتما به این مورد دقت فرمایید که گاهی پرواز شما ترانزیت است و ممکن است حداقل در یک فرودگاه قبل از مقصد اصلی به زمین می نشیند.

قبل از نهایی کردن خرید خود با توجه به اطلاعات پروازی که در اختیار شما قرار می گیرد، تعداد فرودگاه هایی که در آن فرود خواهید آمد را آنالیز کنید.

گوش به زنگ تخفیف ها باشید!

به هر حال شمایی که مسافر هستید و می خواهید به مقصد خاصی سفر کنید و در عین حال می خواهید که ارزان ترین بلیط هواپیما را هم خریداری نمایید، باید گوش به زنگ تخفیف هایی باشید که برای پروازهای جهت شما در نظر گرفته می گردد.

بسیاری از شرکت های مسافرتی در بیشتر اوقات برای مسافرین و مشتریان خود تخفیف های ویژه ای را قائل می شوند که این خود بر روی قیمت تمام شده بلیط آنها تاثیر گذار است!

وبلاگ مگنار هم برای مسافرین خود به مناسبت ها و در دوره های زمانی مختلف تخفیفات ویژه و استثنائی قائل می گردد که بر روی قیمت بلیط پرواز شما بسیار تاثیر گذار است.

البته تخفیف های وبلاگ مگنار تنها محدود به بلیط هواپیما نمی گردد و در زمینه تورهای مسافرتی بسیار با کیفیت بالا و پر از خدمات وبلاگ مگنار نیز این تخفیفات معمولا در بیشتر زمان ها اعمال می گردد.

حواستان به تخفیف ها باشد!

برای این که از این تخفیف ها هم با خبر شوید ما برای شما راه های مختلفی را به وجود آوردیم.

شما می توانید خیلی راحت به عضویت باشگاه مشتریان، صفحه رسمی اینستاگرام وبلاگ مگنار، کانال تلگرام، سامانه پیامک وبلاگ مگنار و یا دیگر شرکت ها شوید تا در جریان به روزترین و آخرین تخفیف هایی که برای جهتی خاص در نظر گرفته شده است، با خبر شوید.

البته در شبکه های اجتماعی وبلاگ مگنار می توانید تا کلی اطلاعات گردشگری معتبر و مختلف از سراسر دنیا را هم بخوانید و از آن ها لذت ببرید.

بنابراین یکی از راه های پیشنهادی ما به شما این است که گزینه اطلاع رسانی سیستم خود را در کامپیوتر و یا موبایل خود روشن کنید (Turn On Your Nutifiction) و از آخرین تخفیفات با خبر شوید تا بتوانید بلیط هواپیمای خود را ارزان بخرید.

از بلیط های لحظه آخری اصلا غافل نشوید!

بالاتر اصلی را در زمینه شیوه های خرید ارزان ترین بلیط هواپیما به شما معرفی کردیم که بر اساس آن گفته بودیم که یکی از راه های خرید ارزان بلیط هواپیما این است که از ماه ها قبل بلیط هواپیمای خود را خریداری کنید و به این صورت از تاثیر گران شدن مقطعی بلیط ها در فصلی خاص جلوگیری کنید اما یکی دیگر از راه های خرید ارزان بلیط هواپیما و یا حتی تورهای مسافرتی این است که بلیط خود را در زمانی که تخفیف های لحظه آخری اعلام می گردد خریداری نمایید.

البته برای خرید این بلیط ها حتما جوانب احتیاط را رعایت کنید و به هیچ عنوان ریسک نکنید و بلیط خود را از جایی مطمئن تر همچون وبلاگ مگنار خریداری نمایید.

به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید از این روش برای خرید بلیط خود استفاده نمایید حتما به تبلیغات لحظه آخری های آژانس های هواپیمایی معتبری همچون وبلاگ مگنار اکتفا کنید و اگر تبلیغی دیدید که تخفیفشان بسیار زیاد هم بود اگر آن را نمی شناختید اصلا از آن استفاده نکنید زیرا هستند کسانی که از این طریق و با اعتماد به آژانس های ناشناس خاطره تلخی را در زمینه سفر خود به وجود آورده اند.

از اصل ناشناخته ها بهره ببرید!

خیلی وقت ها هست که شما قصد دارید برای فرار از رزومرگی هایتان سفر کنید اما نمی دانید به کجا و هنوز برای آن تصمیمی نگرفته اید.

ما اسم این حالت را اصل ناشناخته ها می گذاریم!

اگر شما هم در این حالت قرار دارید همین الان کاغذ و قلم را بردارید و چندین مقصد را که دوست دارید به آن ها بروید و رفتن به آن ها از همه لحاظ برای شما مقدور است را در کنار یکدیگر بنویسید.

اولویت بندی کنید و هزینه بلیط تک به تک آن ها را به طور مثال در سایت وبلاگ مگنار جستجو کنید.

اگر توجه کنید خواهید دید که مقصدهایی که کمتر معروف هستند، بلیط آن ها ارزان تر است.

به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که شهری را انتخاب کنید که کمتر معروف و خاص باشد.

روزها و یا ایام خاص را کلا فراموش کنید!

اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما هستید بدون شک باید خریدن بلیط هواپیما برای روزهای خاص و یا ایام تعطیل را مخصوصا برای مقاصد داخلی فراموش کنید.

از آن جایی که در روزهای تعطیل همه به فکر این هستند که از اندک فرصت خود استفاده نمایند و به سفر بروند، بلیط هم گران تر می گردد و بنابراین شما در زمینه خرید بلیط ارزان شکست خواهید خورد. پیشنهاد می کنیم که اگر مورد واجب و خاصی برایتان پیش نیامده کلا بلیط خریدن در این زمان را فراموش کنید.

ضمناً به یاد داشته باشید که اول هر هفته و آخر هر هفته بلیط هواپیما همواره گران تر است و ترجیحا در اواسط هفته بلیط خود را خریداری نمایید.

در این بازه اول و آخرها، اول هر ماه و آخر هر ماه و همچنین اول سال و آخر سال را هم اضافه نمایید.

میزان ساعت پروازی خود را در نظر بگیرید و بعد بلیط بخرید!

به این موارد در زمینه میزان ساعت پروزای خود در زمان خرید بلیط دقت نمایید:

  • اگر میزان زمانی که در راه هستید کوتاه است، از خرید پروازهایی با کلاس پروازی درجه 1 بپرهیزید زیرا برای یک زمان خیلی کوتاه، هزینه زیادی پرداخت خواهید کرد.
  • از قوانین شرکت هواپیمایی که بلیط آن را خریداری می کنید آگاه شوید زیرا مواردی همچون کنسلی و یا تاخیر در پرواز بر روی قیمت بلیط شما تاثیر گذار هستند.
  • در زمینه خرید ارزان ترین بلیط هواپیما به این اصل توجه داشته باشید که قوانین میزان بار را مطالعه نمایید زیرا ممکن است که شما هزینه بلیطتان ارزان تمام گردد اما هزینه اضافه بارتان زیاد گردد و هم اندازه قیمت یک پرواز گران قیمت برایتان تمام گردد.
منبع: الی گشت

به "معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتبرترین بلیط هواپیما را از کجا تهیه کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید