تماس تلفنی مرده ها با زنده ها!

به گزارش وبلاگ مگنار، تماس تلفنی مردگان

صبر کنید! قبل از این که فکر کنید این مطلب ساخته و پرداخته فکر یک طرفدار دو آتشه داستان های ماورالطبیعه است باید بگویم که بله، دقیقا درست فکر کردید! من داستان هایی از جهان های موازی و عالم ارواح را هم بسیار دوست دارم و هم دنبال می کنم اما دقیقا این مطلب برگرفته از واقعیت هایی است که شاهدان مختلف که هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند ارائه نموده اند. حق دارید که اگر بشنوید که ممکن است روزی تلفن شما زنگ بخورد و کسی که پشت خط است، فردی مرده و از جهانی اطراف باشد هم برایتان خنده دار و غیر قابل باور باشد و هم کمی ترسناک به نظرتان بیاید اما باید باور کنید که این اتفاق افتاده است و تماس تلفنی مردگان برای برخی از افرادی که هم اکنون در جهان زندگی می کنند، دیگر امری عادی شده است. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر در ادامه بخوانیم که ماجرای داستان شگفت انگیز تماس تلفنی مردگان با جهانی زنده ها چه بوده است.

تماس تلفنی مرده ها با زنده ها!

در دنیا کسانی وجود دارند که ادعا کرده اند که نزدیکان آن ها به تازگی فوت کرده اند و این افراد ادعا کرده اند که این افراد فوت شده با آن ها تلفنی گفتگو داشته اند و درباره اتفاقاتی در آینده به آن ها هشدار داده اند.

حتی در این مابین هستند کسانی که ادعا می کنند که به واسطه این صداها، بسیار ثروتمند شده اند. اما شما بگویید، دقیقا چه کسی تلفن می زند و پشت خط است؟ بیشتر کسانی که با این افراد صحبت کرده اند می گویند که صداهای عجیب و ناشناخته ای با آن ها تماس می گرفته و با آن ها صحبت می کرده است و حتی شماره ای که با آن ها تماس گرفته نیز بسیار عجیب و غریب بوده است. تمامی عدهای آن 0 بوده است!

حتی نظریه این که شماره و تلفن ارواح 0 است نیز از همین جا مطرح شد. بعضی معتقدند که که قابلیت عدد صفر این است که فقط به برقراری تماس تلفنی محدود نمی گردد و حتی گاهی ارواح با این شماره پیام های صوتی هم ارسال می کنند!

میشل که یکی از کسانی است که ادعا می کند ارواح با او تماس گرفته اند، عکس هایی منتشر کرده که در ان تماس هایی از شماره 000 داشته است. او در این باره می گوید که: یک روز پس از برگزاری مراسم خاکسپاری دخترخاله ام از شماره تلفن 000 با من تماس گرفته شد.

خیلی ترسیده بودم. دخترخاله دیگرم تلفن را جواب داد، پس از صدای خش خش، یک نفر دو بار پشت سر هم سلام کرد و بعد تماس قطع شد. وقتی جستجو کردم فهمیدم که این شماره متعلق به ارواح است.

تلفن هایی که می گویند از سمت ارواح گرفته می گردد، همگی دارای یک ویژگی خاص هستند، صدای طرف مقابل نا مفهوم است و این به آن صورت است که کلمات و جملات مفهوم نیستند و بعد از آن که فردی که با او تماس گرفته شده سوال می پرسد، تماس خیلی زود قطع می گردد.

بنا بر ادعای شاهدان، صدایی که از ارواح به گوش می رسد شبیه صدای فر فوت شده در آخرین روزهای زنده بودنش بوده است. نکته عجیبی که درباره بعضی از این تماس ها گفته شده است؛ این است که به نظر می رسد یک فرد دیگر که شبیه به اپراتور است، تماس را انتقال داده است.

به هر حال، اولین باری که یک نفر ادعا کرد صدایی از سرزمین ارواح شنیده است به سال 1969 میلادی باز می گردد به تجربه یک موسیقیدان که به نواختن موسیقی راک علاقه فراوانی داشت و در نهیات ادعا کرد که که مادربزرگش به او تلفن کرده است.

البته هیچ کس حرف او را را زیاد جدی نگرفت، به خصوص وقتی مشخص شد که مادربزرگ او فقط 2 روز قبل ار این تماس فوت کرده است. در سال 1977 یک دختر جوان اهل چشایر انگلیس ادعا کرد که چند روز بعد از مرگ دخترخاله اش، یک تماس تلفنی از او داشته است.

باز هم فقط چند روز از مرگ دخترخاله این دختر گذشته بود و صدای آن طرف خط هم چندان واضح نبود که کسی بتواند به آن استناد کند. اما این تماس ها همیشه هم فقط در حد یک تماس ساده نبوده اند؛ بعضی از افرادی که ادعای تماس تلفنی با مردگان را داشته اند، ادعا می کنند که این تماس ها پایان خوبی را برای آن ها رقم زده است زیرا توصیه های مالی فردی که پشت خط بوده است به آن ها برای ثروتمند شدن، کمک کرده است.

یکی از این تماس های پولدار و خاص، تماس تلفنی یک روح سرگشته با یک سرمایه گذار است. این سرمایه گذار ادعا کرده است که یک فرد ناشناس توانسته شماره تلفن شخصی او را که معمولا افراد بسیار اندکی به آن دسترسی داشته اند پیدا کرده و با او تماس بگیرد.

این مرد می گوید که فردی ناشناس با صدایی عجیب و غریب در یک گفتگوی بسیار کوتاه به او گفته است که بهتر است روی خرید یک زمین خاص سرمایه گذاری کند. من هم این کار را انجام دادم و به سود بسیار زیادی رسیدم.

او می گوید که؛ بعد از تلاش بسیار توانستم شماره فرد تماس گیرنده را پیدا کنم. شماره متعلق به مردی بود که مدتی قبل فوت کرده بود. وقتی با همسر این مرد گفتگو کردم با خودم گفتم که احتمالا اشتباهی صورت گرفته است اما ماجرا همین جا تمام نشد! بعد از مدتی 2 تماس دیگر هم از همان صدا داشتم و وقتی بررسی کردم متوجه شدم که شماره تلفنی که از آن تماس برقرار شده بود، شماره تلفن همسر مرد مرده بوده است.

یک مرد انگلیسی چند سال پیش ادعا کرد با یک روح تلفنی صحبت کرده است. او در سال 2008 میلادی اعلام کرد که توانسته است با استفاده از تلفن همراه با روح همسرش ارتباط برقرار کند. این ادعاهای عجیب در حالی مطرح شد که فرانک فرزندش را مدتی قبل بر اثر ابتلا به تومور مغزی از دست داده بود و همسرش نیز سه ماه قبل از طرح این ادعا بر اثر سکته قلبی فوت کرده بود.

فرانک می گفت که بدون این که موبایلش زنگ بخورد، روی آن چند تماس بی پاسخ افتاده بوده است. این تماس ها از خانه قبلی آن ها گرفته می شده است. فرانک بعد از این که این را متوجه می گردد به خانه قدیمی سر می زند و به ادعای او؛ بوی عطر زنانه همسرش را در فضای خانه حس می کرده است.

البته این که ارواح با آدم ها تماس بگیرند آن قدر دور از فکر است که خیلی از افراد از ترس لقب خیالاتی بودن ،هرگز آن را مطرح نمی کنند. حال بیایید تا با هم روراست باشیم، تا به حال ارواح با شما تماس گرفته اند؟!

منبع: الی گشت

به "تماس تلفنی مرده ها با زنده ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تلفنی مرده ها با زنده ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید