پیشنهاد عجیب آقای خواننده به همسر مسی ! ، جنجال خبری در اروپا !

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرنگاران ورزشی: یک خواننده پس از رفتن به پاری سن ژرمن و ملاقات با لیونل مسی، پیامی برای همسر این ورزشکار آرژانتینی ارسال کرد.

پیشنهاد عجیب آقای خواننده به همسر مسی ! ، جنجال خبری در اروپا !

آنتونلا روکوزو همسر مسی یکی دیگر از مدل های محبوب و زیبا اهل آرژانتین می باشد. همسر مسی متولد 26 فوریه 1988 است و در شهر شهر روزاریو چشم به دنیا گشوده است. بعلاوه همسر مسی فارغ التحصیل رشته تغذیه است. همسر مسی مربی ورزش یوگا و بوکس است.

به گزارش وبلاگ مگنار ورزشی، اد شیران خواننده معروف انگلیسی، پس از تماشای بازی پاری سن ژرمن و لیونل مسی، برای آنتونلا روکوزو همسر این ورزشکار آرژانتینی، پیامی ارسال کرد.

ماجرا از این قرار است که سوفیا بالبلی همسر لوئیس سوارئز که رابطه خوب خانوادگی با مسی دارند، از علاقه همسر مسی به سبکی از موسیقی خبر داده بود. به همین دلیل خواننده انگلیسی به وسیله بازیگر و مجری سرشناس دانیلا آیتا پیغامش را ارسال شد تا با مسی و همسرش دیدار داشته باشد.

به نظر می رسد روکوزو از هواداران این خواننده انگلیسی است و زمانی که او در پاریس بود می خواست شخصا با او دیدار کند.

اگرچه خواننده انگلیسی برای دیدار با همسر مسی باید چند ماه صبر کند، اما این پیشنهاد قبلاً ارائه شده و بعید است که جلسه مورد انتظار برگزار نشود.

ادوارد کریستوفر ملقب به اد شیرن متولد 17 فوریهٔ 1991) است. او خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی معروف اهل انگلستان است. معروف ترین آهنگ او با صدای بلند فکر کن است که اد شیرن برای این آهنگ در سال 2016 برندهٔ جایزهٔ آهنگ سال و برترین اجرای تک نفرهٔ پاپ از جشنوارهٔ گرمی شد.

منبع: رکنا

به "پیشنهاد عجیب آقای خواننده به همسر مسی ! ، جنجال خبری در اروپا !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عجیب آقای خواننده به همسر مسی ! ، جنجال خبری در اروپا !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید