خیز بلند سامسونگ برای رکوردشکنی ، تمرکز فروش بر روی تاشوها است

به گزارش وبلاگ مگنار، سامسونگ پس از دوره ای کاهش فراوری و فروش دستگاه های هوشمند، دوباره فراوریات خود در این عرصه را افزایش خواهد داد، بر اساس سیاست نو این کمپانی گوشی های تاشوی هوشمند در سال های آینده جایگاه ویژه ای در فراوری و فروش گوشی های هوشمند سامسونگ پیدا خواهند کرد.

خیز بلند سامسونگ برای رکوردشکنی ، تمرکز فروش بر روی تاشوها است

بر اساس گزارش نوی که در خبرگزاری های کره جنوبی منتشر شده، انتظار می رود سامسونگ سال جاری حدود 260 میلیون گوشی هوشمند بفروشد، این کمپانی بعلاوه در نظر دارد در سال 2023 حدود 270 میلیون دستگاه به بازار عرضه کند.

به گزارش وبلاگ مگنار و به نقل از جی اس ام آرنا، فروش دستگاه های این شرکت در سال 2017 با 320 میلیون دستگاه به اوج خود رسید و از آن موقع تا به امروز فروش گوشی های هوشمند از 300 میلیون دستگاه در سال فراتر نرفته است.

اگر بر اساس تخمین فعلی، سامسونگ سال جاری 260 میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد، این آمار نسبت به سال 2021 حدود 10 میلیون دستگاه افرایش پیدا خواهد نمود. سامسونگ بعلاوه در نظر دارد این اندازه را در سال آینده دوباره 10 میلیون دستگاه افزایش دهد. به همین منظور سامسونگ تمرکز زیادی روی ساخت و فروش گوشی های تاشو خواهد داشت، پی گیری این سیاست شاید باعث افزایش چندان حجم فروش خالص نگردد، اما می تواند به رشد سودآوری ناشی از فروش گوشی های هوشمند یاری کند.

سامسونگ به جای اینکه با فروش هرچه بیشتر دستگاه های مقرون به صرفه قیمت در سال 2023 از سودآوری چشم پوشی کند، ظاهرا در نظر دارد با افزایش فراوری محصولات ممتاز خود ، سیاست خود را در جهت دفاع از سود بیشتر تغییر دهد. برای پیشبرد این سیاست نو، گوشی های تاشو هنوز برای این شرکت بی رقیب هستند و پیش بینی می گردد میانگین نرخ رشد فراوری سالانه آنها تا سال 2024 به 80 درصد برسد. سامسونگ میخواهد 60 میلیون دستگاه از سری S و Z ممتاز خود و 210 میلیون دستگاه از محصولات سری A خود را تا سال آینده عرضه کند.

البته باید گفت که شاید سیاست سامسونگ در فراوری گوشی های تاشوی بیشتر لزوما به سود آوری بیشتری منجر نگردد، اگر یک یا چند سازنده چینی گوشی های هوشمند در نهایت تصمیم بگیرند گوشی های تاشوی خود را در سطح بین المللی عرضه نمایند، برنامه های کمپانی سامسونگ برای سود آوری بیشتر محتمل است با شکست روبرو گردد. این رقبای چینی به احتمال زیاد خواهند توانست سلطه سامسونگ را در این عرصه به علت عرضه گوشی های تاشوی مقرون به صرفه قیمت تر به چالش بکشند. این مساله می تواند به کاهش سود سامسونگ از فروش گوشی های تاشو منجر گردد.

بیشتر بخوانید:

  • عرضه گالکسی اس 23 اولترا با برترین دوربین دنیا | مهیج ترین پرچمدار سامسونگ در راه است

در این گزارش بعلاوه به این نکته اشاره می گردد که دستگاه های سامسونگ گلکسی زد فلیپ (Z Flip) و دستگاه های تاشوی این کمپانی سال آینده با طراحی بهبود یافته و دوام بهتر عرضه خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خیز بلند سامسونگ برای رکوردشکنی ، تمرکز فروش بر روی تاشوها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز بلند سامسونگ برای رکوردشکنی ، تمرکز فروش بر روی تاشوها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید