زاویه دار کردن چانه چگونه است؟

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرنگاران : عمل چانه یا جراحی چانه برای زیباتر دیده شدن صورت در بین بسیاری از افراد انجام می گردد.

زاویه دار کردن چانه چگونه است؟

چانه از اعضای صورت است. چانه جزو مناطقی محسوب می گردد که اگر فرم مناسبی نداشته باشد، به کل چهره اصلی صورت را تغییر می دهد. عمل چانه یا جراحی چانه یکی از عمل های متعددی است که برای زیبا تر نشان دادن فرم صورت به وجود آمده است. می توان به چانه زاویه داد. در این مطلب درباره زاویه دار کردن چانه بخوانید.

به گزارش وبلاگ مگنار، برخی از افراد از چانه های کوچک یا بزرگ خود رنج می برند و امروزه با روی کار آمدن انواع عمل های زیبایی، توانستند به چهره رویایی خود دست پیدا نمایند. در ادامه با ما همراه شوید تا همه چیز را راجب عمل ها و زاویه دار کردن چانه برای شما توضیح دهیم.

زاویه دار کردن چانه چیست؟

زاویه دار کردن چانه در اصل به معنی فرم دهی چانه است که برخی از افراد برای زاویه دار کردن باید عمل جراحی چانه را انجام دهند و فک و چانه خود را کوچک نمایند و برخی هم با تزریق انواع ژل ها، می توانند صورت و چانه خود را زاویه دار نمایند.

معمولا افرادی صورت خود را زاویه دار می نمایند، که صورت های گرد یا بیضی شکل دارند. این موضوع اصلا ربطی به چاق یا لاغر بودن افراد ندارد، زیرا زاویه صورت مربوط به نوع استخوان بندی صورت است.

شاید صورت هایی را مشاهده نموده باشید که چانه آن ها کمی عقب تر و نزدیک به گردن است، این نوع افراد بدون جراحی می توانند چانه خود را با ژل یا چربی زاویه بدهند.

زاویه دار کردن صورت، حتی گردترین صورت ها را هم به یک صورت استخوانی و کشیده تبدیل می نماید، فقط باید دکتری که این کار را انجام می دهد، متخصص باشد. چون اگر نتواند ژل یا فیلر را به خویی در زیر پوست پخش کند، هم عواقب بسیار بدی دارد و هم زاویه صورت، مصنوعی می گردد.

پس اگر قصد دارید که صورت و چانه خود را زاویه دار کنید و از چهره نو خود در آینه لذت ببرید، از تجارب و مهارت دکتر های متخصص بهره مند شوید.

مزایای زاویه دار کردن چانه

زاویه دار کردن فک و چانه، همان طور که معایبی دارد، مزایای زیادتری هم دارد و اگر بخواهیم نتیجه گیری کنیم، می توان گفت که مزایای آن بیشتر است. زاویه سازی صورت و فک، معمولا با ژل ها یا چربی انجام می گردد.

در روش ژل، به مقدار مورد نظر ژل های مخصوص تزریق می نمایند تا صورت حالت خود را حفظ کند و در روش چربی، از بقیه اعضای بدن مثل شکم، ران پا و… چربی خارج و بعد به صورت تزریق می نمایند.

شاید با خود بیاندیشید که برای بزرگ کردن چانه و زاویه دادن به آن، استفاده از چربی های طبیعی بهتر است، اما باید بگوییم که اینگونه نیست و پس از مدتی چربی ها آب می شوند. افرادی که به طور طبیعی فک و چانه زاویه داری دارند، استخوان فک آن ها بزرگ است و از بین نمی رود.

افرادی هم که به صورت خود ژل تزریق می نمایند، می توانند زاویه فک و چانه خود را تا دو سال بدون هیچ تغیری مشاهده نمایند ولی کسانی که از چربی طبیعی برای زاویه دار کردن چانه و فک استفاده می نمایند، نهایتا یک سال چهره ای زاویه دار دارند و پس از آن چربی ها آب می شوند و باعث چاقی و افتادگی صورت می شوند.

امروزه با توجه به پیشرفت علم ودانش، امکان انجام عمل هایی از این قبیل وجود دارد.

چه نوع صورت هایی می توانند چانه خود را زاویه دار نمایند؟

نمی توان محدودیتی برای انواع صورت گذاشت؛ زیرا ممکن است هر فردی علاقه به زاویه دار کردن چانه خود داشته باشد. اما اگر بخواهیم طبق استاندار پیش برویم می توان گفت که افراد با صورت های دایره ای، بیضی، قلبی بهتر می توانند نتیجه زاویه سازی را مشاهده نمایند.

البته این به این معنا نیست که زاویه سازی چانه بر روی بقیه افراد موثر نیست، تزریق ژل، فیلر و جراحی چانه بر روی مدل هایی که در بالا ذکر شد بهتر پاسخگو است. افرادی هم که صورت های خیلی لاغر یا چاق دارند، می توانند انواع زاویه سازی را برای تعادل صورت خود انجام دهند.

معایب زاویه دار کردن چانه

هزینه های زیاد

با توجه به شرایط مالی امروزه، قطعا هزینه ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. عمل های زیبایی با وجود این که به زیبا سازی چهره یاری می نمایند، اما هزینه های نسبتا زیادی دارند.

مخصوصا قسمت فک و چانه که برای زاویه سازی از طریق ژل یا فیلر، باید به قدری ژل و فیلر تزریق گردد تا زاویه شکل مورد نظر را یه خود بگیرد و برای انجام دادن این عمل به هزینه نسبتا زیادی احتیاج است.

شاید نسبت به این حرفا متوجه شده باشید که قطعا عمل جراحی چانه پر هزینه تر از تزریق ژل و فیلر است؛ زیرا برای عمل کردن فک و چانه، آن را کاملا می شنمایند و مجددا عمل می نمایند؛ به همین علت در کل قسمت زاویه دار کردن فک و چانه، هزینه زیادتری نسبت به بقیه اجزا دارد.

ماندگاری کم ژل ها

یکی از معایب زاویه دار کردن صورت و چانه از طریق ژل ، ماندگاری کم ژل های تزریقی است. ژل ها و یا انواع فیلرها نهایتا 2 سال دوام دارند و بعد از دوسال یا باید ترمیم شوند یا از صورت خارج شوند.

البته اکثرا برای بزرگ کردن چانه و زاویه دادن به آن، از ژل استفاده می گردد که اگر مدت زمان آن بگذرد، مسائل و عواقب خیلی مثل، عفونت های قارچی، مسائل پوستی و… را به همراه دارد.

این موضوع فقط برای زاویه سازی صورت این گونه است و برای بقیه اجزا صورت، تاریخ انقضای متفاوتی وجود دارد. مثلا تزریق ژل در لب، کاملا با ژل چانه فرق دارد و حتی تا 15 سال، بدون احتیاج به خارج کردن، فرد می تواند از آن استفاده کند.

عمل زاویه سازی صورت چگونه انجام می گیرد؟

عمل زاویه سازی فک و صورت از جمله عمل هایی است که پزشک متخصص در این زمینه باید از تبحر بالایی برخوردار باشد، زیرا از طریق سوزن های مخصوص و به طور کامل در پوست صورت فرو میرود و مواد و ژل آرام و به صورت میلی متری تزریق میگردد تا به فرم دلخواه فرد برسد.

برای بزرگ تر و کشیده تر شدن چانه از تزریق ژل بیشتری استفاده می گردد.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که افرادی که قصد کوچک کردن چانه خود را دارند، حتما باید جراحی نمایند و با تزریق ژل و … این موضوع اصلا امکان پذیر نیست.

ژل و فیلر به بزرگ شدن فک و چانه یاری می نمایند و جراحی های چانه، آن را کوچک می نمایند یا آن را تنظیم می نمایند.

منبع: رکنا

به "زاویه دار کردن چانه چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاویه دار کردن چانه چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید