دلیل قطع برق در بعضی منطقه ها تا 5 ساعت چیست ؟

به گزارش وبلاگ مگنار، خبرنگاران : سخنگوی صنعت برق در مورد دلیل قطع برق بعضی منطقه ها تا پنج ساعت و قطع نشدن برق منطقه ها دیگر شرح داد و گفت: از شنبه خاموشی ها در تهران به حداقل می رسد.

دلیل قطع برق در بعضی منطقه ها تا 5 ساعت چیست ؟

به گزارش وبلاگ مگنار به نقل از ایسنا ،مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه وقوع آتش سوزی موجب ایجاد مشکل در پست تهرانپارس در شرق تهران شد و همین موضوع خاموشی های بی نوبت و بیشتری را برای شرق و شمال شرق تهران به وجود آورد، اظهار کرد: به جز این منطقه ها در مابقی استان تهران خاموشی چندانی نداشتیم.

وی با بیان اینکه تا شنبه مشکل پست تهرانپارس رفع می گردد، گفت: امروز خاموشی در شرق و شمال شرق تهران وجود خواهد داشت اما از شنبه اندازه خاموشی ها در کل تهران بسیار کاهش می یابد.

سخنگوی صنعت برق در مورد عدم انطباق خاموشی ها با جداول منتشر شده هم، شرح داد: وقوع حوادث در شبکه و افزایش مصرف موجب خاموشی غیر منتظره می گردد لذا زمانی که حادثه ای در شبکه رخ دهد نمی توان این خاموشی را از قبل پیش بینی و بیان کرد.

به گفته رجبی مشهدی از شنبه خاموشی ها در تهران به حداقل می رسد و در کوشش هستیم که در کل کشور هم خاموشی ها را در یک نوبت و مطابق جداول منتشر شده اعمال کنیم.

منبع: اقتصادنیوز

به "دلیل قطع برق در بعضی منطقه ها تا 5 ساعت چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل قطع برق در بعضی منطقه ها تا 5 ساعت چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید