فال روزانه دوشنبه 5 تیر 1396

به گزارش وبلاگ مگنار، فال روزانه دوشنبه 5 تیر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه دوشنبه 5 تیر 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت سرطان (Cancer)
    • ورود ماه به موقعیت برج شیر (Leo)

فال روزانه دوشنبه 5 تیر 1396

فروردین

امروز از آن روزهایی است که همه چیز بر وفق مراد شماست. دلیل آن هم دل پاک و صبوری است که در روبرو با دیگران از خود نشان می دهید. مهم نیست دیگران در چه سِمت و مقامی قرار دارند شما با لطف و مهربانی خاصی به حل مشکلاتشان می پردازید و در بین آن ها از شما به نیکی یاد می کنند. این خصوصیت شما زندگی تان را به بهترین شکل تغییر خواهد داد. به زودی زندگی عاطفی شما در مسیری هیجان انگیز قرار می گیرد که برایتان غیر منتظره خواهد بود.

اردیبهشت

همواره به یاد داشته باشید در رابطه با دیگران تعادل را رعایت کنید. درست است که شما علاقه به نزدیک شدن به برخی افراد را دارید ولی باید حدود خود را با آن ها نیز حفظ کنید. اگر به دنبال نیمه گمشده تان می گشت کمی بیشتر در گروه های اجتماعی فعالیت داشته باشید. با افرادی که مشترکات بیشتری با شما دارند، بیشتر در تماس باشید و مطمئن باشید که به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. اخیرا باعث ناراحتی یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان شده اید، خواسته یا ناخواسته بهتر است به جای قهر کردن، به دنبال دلیل واقعی آن بگشت.

خرداد

امروز روز برملا شدن بسیاری از رازها و حقایق است. اگر چه ممکن است که این حقایق چندان با روحیات شما سازگاری نداشته باشد ولی تلنگری خواهد بود که در مورد طرز تفکرتان تجدید نظری کنید. بایستی از تک بعدی بودن بیرون آمده و در هنگام انجام کار همه جوانب آن را در نظر بگیرید. بین شما و کسی که عاشق هستید تنشی به وجود آمده است در ابتدا در پی حل آن هستید ولی با مرور زمان متوجه می شوید که اختلافات بنیادینی در عقاید مشترکتان دارید.

تیر

روز خود را با انرچی مضاعف شروع کرده اید از این پالس های مثبت استفاده کنید و کارهای مورد علاقه تان را گسترش دهید. شما جزو آن دسته از مردمی هستید که می توانید حوادث را قبل از وقوع آن پیش بینی کنید. از این ویژگی خاص می توانید در بسیاری از برنامه هایتان استفاده کنید. ه زودی متوجه می شوید فردی که به او علاقه و اطمینان دارید، آنقدر ها هم که شما فکرش را می کنید، قابل اعتماد نیست.

مرداد

عاقلانه تر است به فردی که باعث نا امیدی شما شده فرصتی دوباره دهید. اگر چه شما آدم بسیار صبوری هستید ولی اگر این بار هم کوتاه بیایید علاقه مندی شما به ادامه رابطه بر همگان تعیین خواهد گشت. عشق و عاشقی بسیار خوب است ولی در کنار آن بایستی صبر و تحمل هم داشته باشید. در محل کارتان شخصی انگیزه لازم را به شما داده است و حال نوبت شما است که وارد عمل شوید و توانایی هایتان را نشان دهید.

شهریور

امروز در خیال و آروزهای خود سیر می کنید که مانعی جلوی پایتان قرار می گیرد. این مانع باعث به درسر افتادن شما خواهد شد که باید با بکارگیری روش های مختلف و منطقی از این شرایط خود را نجات دهید. امروز کمی استرس دارید بنابراین اگر برای اولین بار با فردی قرار دیدار گذاشته اید، مراقب باشید که این احساس بر شما غلبه نکند. این طور که تعیین است در این دیدار هر دو جذب یکدیگر می شوند. مراقب باشید هر قدمی که بر می دارید، آگاهانه باشد.

مهر

امروز وقت آن رسیده است که کمی بیشتر به سلامتیتان اهمیت دهید. داشتن سلامتی و انرژی کافی رمز موفقیت شما در کار است. اخیرا از کمبود این انرژی به شدت رنج برده و انگیزه خود را برای ادامه کار از دست داده اید کافی است کمی صبر و حوصله به خرج دهید تا مجددا شارژ شوید. امروز انرژی لازم برای بیان تمام احساسات تان به فردی که به او علاقه دارید را به دست می آورید. شاید فکر کنید کمی صبر بهتر باشد اما زمان را از دست ندهید و قدم اول را همین امروز بردارید.

آبان

امروز از روحیه خوبی برخوردار خواهید بود. با اعتماد به نفسی که به دست آورده اید هر کاری را می توانید به نحو احسن انجام دهید. اگر چه مدت زمان زیادی است که به پیشرفت قابل توجهی دست نیافته اید ولی امروز آماده هرگونه فعالیت و موفقیتی خواهید بود. شخصی انگیزه لازم را به شما داده است و حال نوبت شما است که وارد عمل شوید و توانایی هایتان را نشان دهید. با رفتن به یک مهمانی ساده حال دلتان را خوب کنید.

آذر

افرادی که به شما بسیار نزدیکند باعث دلسردی شما شده اند. کمال گرایی در شما، همکاری با دیگران را برایتان سخت کرده است اما مراقب باشید زیرا می تواند موجب درگیری شما با اطرافیان تان گردد بنابراین سعی کنید شرایط را کمی تغییر دهید. در روزهای اخیر رابطه عاطفیتان به مشکل برخورده است اما نگران نباشید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. شما ایده ها و اهدافی مشترک دارید و اگر شک تردید را کنار بگذارید، آینده ای درخشان در انتظارتان است.

دی

به دلیل داشتن توانایی بالا امروز از شما درخواست چندین کار به طور همزمان می گردد. شاید در دل به خود بگویید که دست نگه دار اما بهتر است که به این درخواست پاسخ مثبت دهید و تمام آن ها را به سرانجام رسانید. مدتی است با عشق زندگی تان بگو مگو دارید اما امروز ریشه این مشکل را پیدا می کنید و می توانید با حل کردن آن تمامی سوتفاهم های ایجاد شده را برطرف کنید.

بهمن

امروز احساسات و منطقتان دچار درگیری شدیدی شده اند. به شک افتاده و نمی دانید که کدام یک درست می گویند بهتر است به عقل و تدبیر رجوع کنید. زیرا منطق بیش از هر چیز دیگری به صلاح کارتان است. شاید گاهی احساس تان سد راهش گردد اما اجازه دخالت آن را ندهید و بگذارید تنها راهنمای شما ذهن تان باشد. اگر با فردی برای اولین بار قرار دیدار دارید، لحظات بسیار خوش و پر حرارتی را با او خواهید گذراند.

اسفند

امروز در تصمیم گیری دچار تردید شده اید. یادتان باشد تا بین عقل و احساساتتان تعادلی برقرار نکرده اید از دریافت تصمیمات مهم بپرهیزید. انرژی های زیادی در جلوی پایتان قرار خواهد گرفت. اگر در فکر شروع کار جدیدی هستید با انگیزه و انرژی فراوان آن را شروع کنید. مشورت با خانواده می تواند در پیشرفت شما موثر باشد نادیده اش نگیرید.

تهیه شده: مجله اینترنتی وبلاگ مگنار

منبع: setare.com

به "فال روزانه دوشنبه 5 تیر 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 5 تیر 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید