آمازون، فیس بوک و توئیتر در CES حضور نخواهند داشت

به گزارش وبلاگ مگنار به نقل از رویترز، آمازون و واحد رینگ آن(فراوری کننده سیستم خانه هوشمند این شرکت) اعلام کردند به علت تغییر سریع شرایط و عدم قطعیت درباره ویروس امیکرون در CES حضور نخواهند داشت.

آمازون، فیس بوک و توئیتر در CES حضور نخواهند داشت

تی موبایل اپراتور مخابراتی و اسپانسر کنفرانس نیز اعلام نمود بیشتر نیروهایش در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت و مدیر ارشد اجرایی شرکت نیز به طور حضوری یا مجازی سخنرانی نخواهد کرد.

این درحالی است که بعضی از شرکت های بزرگ دیگر نیز تصمیم ندارند در این گردهمایی حضور یابند.

بعلاوه قرار بود بعضی از کارمندان توئیتر در پنل های این نمایشگاه حاضر شوند. اما توئیتر و فیس بوک اعلام نمودند اکنون مشغول آنالیز امکان حضور مجازی در این رویداد هستند.

از سوی دیگر بعضی از شرکت ها از جمله کوالکام، سونی، گوگل و واحد وایمو آن(فراوری نماینده خودروی خودران) اعلام نموده اند همچنان در نمایشگاه حاضر می شوند و سخت افزارهای نوشان را نمایش می دهند یا جلساتی برگزار می نمایند.

جنرال موتورز نیز اعلام نمود مری بارا مدیر ارشد اجرایی شرکت قرار است در این مراسم از وانت برقی سیلورادو رونمایی کند و در کنفرانسی حضوری درباره استراژی های آن سخنرانی کند.

شرکت های دیگر از مدت ها قبل تصمیم داشتند به طور مجازی در نمایشگاه حاضر شوند که یکی از آنها انویدیا است. قرار است دو مدیر ارشد اجرایی این تراشه ساز سخنرانی هایی ویدئویی انجام دهند.

نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی در گذشته بیش از 180 هزار بازدید نماینده از سراسر دنیا را به خود جذب می کرد و به عنوان محلی برای نمایش روندها وگجت های نو صنعت فناوری به حساب می آمد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمازون، فیس بوک و توئیتر در CES حضور نخواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون، فیس بوک و توئیتر در CES حضور نخواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید