تغییر ظاهر یا کازپلی های این مادربزرگ 58 ساله روس، واقعا دیدنی و شگفت انگیز هستند

به گزارش وبلاگ مگنار، چند روز پیش مرد 50 ساله ای را دیدم که با آه و افسوس از پیر شدن خود می گفت و با چهره ای افتاده تعیین بود که دل و دماغ هیچ کار تازه ای را ندارد.

تغییر ظاهر یا کازپلی های این مادربزرگ 58 ساله روس، واقعا دیدنی و شگفت انگیز هستند

تعداد آدم های بی نشاطی که تصور می نمایند بعد از 30 سالگی باید خاتمه را انتظار کشید، روز به روز بیشتر می گردد. شاید شرایط مالی و تماشا پایان بد کوشش ها و خلاقیت ها و تجمع نرسیدن ها، باعث این سندرم خودناتوان پنداری می گردد.

در صورتی که در خیلی جاها سن فعال برای کار و زندگی پرتحرک خیلی بیشتر از میانه ذهنی ماست. یک نمونه اش را امروز دیدم.

تصور می کنید که مارینا بادیانوای 58 ساله از سن پترزبروگ روسیه چگونه روزگار می گذارند. او به شدت فعال است و یکی از تفریح های او شرکت در مراسم های کازپلی است.

کازپلی (Cosplay) که گاهی کاس پلی هم خوانده می گردد، به عمل پوشیدن لباس به جهت شبیه شدن به شخصیت های مانگا، انیمه، فیلم، کمیک یا بازی های ویدئویی اطلاق می گردد.

کازپلی می تواند برای شرکت در مهمانی های بالماسکه باشد یا به سبک آمریکایی ها برای حضور در نمایشگاه کامیکان و یا اصلا به صورت آزاد برای تفریح و مدلینگ.

خانم بادیانوا با الهام از شخصیت های تاریخی و فولکولور و افسانه های جن و پری، تغییر ظاهر و لباس می دهد.

همه چیز از وقتی آغاز شد که برای یک جلسه عکاسی دخترش لباس انتخاب کرد. از همان زمان، متوجه لذت بخش بودن این فرایند برای خودش شد و مشغولیت ذهنی با آن پیدا کرد. از سال 2015 او در این زمینه فعال شده. او دانش آموخته مرکز بین المللی سینمای حرفه ای یولیا سوبولوسکایای روسیه است.

او به دیگران هم هنر خود را آموزش می دهد. او مواد خام مورد احتیاج خود را از فروشگاه های دست دوم فروشی از جمله فروشگاهی به نام Udelnaya تهیه می نماید.

منبع: یک پزشک

به "تغییر ظاهر یا کازپلی های این مادربزرگ 58 ساله روس، واقعا دیدنی و شگفت انگیز هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ظاهر یا کازپلی های این مادربزرگ 58 ساله روس، واقعا دیدنی و شگفت انگیز هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید