عبدالملکی: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بستر مناسبی برای حل مشکل اشتغال ایثارگران است

به گزارش وبلاگ مگنار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز شنبه 30 بهمن در دهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با تأکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه های مختلف در جهت حل مشکل اشتغال در کشور، گفت: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بستر بسیار مناسبی برای کمک به حل مشکل اشتغال ایثارگران است.

عبدالملکی: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بستر مناسبی برای حل مشکل اشتغال ایثارگران است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ مگنار، حجت الله عبدالملکی در این نشست گفت: با مصوباتی که شورای عالی اشتغال داشته است تلاش کرده ایم به سمت هم افزایی بین دستگاه های مختلف در جهت اشتغال زایی پیش برویم.

وی افزود: موضوع اشتغال ایثارگران دارای اهمیت بسیار زیادی است و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران نیز بستر بسیار خوبی برای کمک به حل این مشکل است و البته این صندوق نیاز به تقویت دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعریف عنوان فرد شاغل، شرح داد: طبق آمار های رسمی تعدادی از افراد جامعه بیکار هستند و تعدادی نیز دارای اشتغال ناقص یا ناپایدار یا اشتغال کم درآمد هستند و برخی نیز اشتغال غیر رسمی و بدون بیمه دارند که باید در مورد همه این افراد برنامه های مناسب اجرایی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست بر اهمیت آموزش و توانمندسازی شغلی ایثارگران پیش از ورود به حوزه اشتغال زایی تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عبدالملکی: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بستر مناسبی برای حل مشکل اشتغال ایثارگران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملکی: صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران بستر مناسبی برای حل مشکل اشتغال ایثارگران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید