لپ تاپ نو ایسوس با دو نمایشگر!

به گزارش وبلاگ مگنار، ایسوس به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اولین لپ تاپ ایسوس که به فضا فرستاده شد، لپ تاپ Zenbook 14X OLED Space Edition را عرضه نموده است. این لپ تاپ دارای چند ویژگی خاص است. طراحی این لپ تاپ آینده نگر، از سفیه فضایی الهام گرفته شده است.

لپ تاپ نو ایسوس با دو نمایشگر!

به گزارش وبلاگ مگنار، Zenbook 14X OLED Space Edition دارای یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی OLED، رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل، نرخ تازه سازی 90 هرتز و نسبت تصویر 16:10 می باشد. این صفحه نمایش 100٪ DCI-P3 و 133٪ sRGB را پوشش می دهد و دارای نسبت کنتراست 1,000,000:1 می باشد. دقت رنگ این صفحه نمایش به وسیله پنتون تایید شده است (تاییدیه پنتون به دقت رنگ در طیف های مختلف مربوط می گردد.) بعلاوه تا 550 نیت روشنایی را ارائه می دهد و دارای گواهی VESA DisplayHDR True Black 500 است.

این لپ تاپ علاوه بر نمایشگر اصلی، یک نمایشگر 3.5 اینچی ثانویه OLED نیز روی درب خود دارد که می تواند انیمیشن ها، اعلان ها، شرایط باتری، تاریخ، ساعت و متن قابل تنظیم به وسیله کاربر را نمایش دهد. لپ تاپ مطابق با استاندارد های فرماندهی سیستم فضایی آمریکا (SMC-S-016A) طراحی شده است که می تواند در برابر لرزش و دمای بسیار پایین یا بالا مقاوم باشد. دوام این دستگاه دارای استاندارد MIL-STD-810H می باشد. این دستگاه مجهز به پردازنده Core i9-12900H چهارده هسته ای و بیست رشته ای اینتل می باشد که با گرافیک Intel Iris Xe یکپارچه شده است.

این پردازنده قدرتمند با 32 گیگابایت رم LPDDR5 و یک کارت حافظه SSD یک ترابایتی PCIe Gen 4 جفت شده است. بدلیل 14 اینچی بودن، این لپ تاپ فاقد number pad می باشد؛ اما صفحه نمایش لمسی آن شامل یک پد مجازی است. از گزینه های اتصال این لپ تاپ می توان به دو پورت تاندربولت 4، USB نوع A، HDMI، جک هدفون و کارت خوان SD اشاره نمود. یک آداپتور اترنت USB Type-A به RJ45 Gigabit نیز در جعبه این محصول وجود دارد. این لپ تاپ با رنگ خاص Zero-G Titanium و قیمت 1999 دلار در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "لپ تاپ نو ایسوس با دو نمایشگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ نو ایسوس با دو نمایشگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید