وعده ایران خودرو برای تکمیل 18 ماهه پروژه TF21

به گزارش وبلاگ مگنار، شرکت ایران خودرو طراحی و تولید یک محصول کاملاً نو، مدرن و با استانداردهای روز جهان را آغاز کرده است. نام تجاری این خودرو هنوز مشخص نشده است، اما فعلاً آن را با کد کارخانه ای TF21 می شناسیم. به گزارش پرشین خودرو پروژه TF21 ایران خودرو که به تازگی و در روز نهم فروردین ماه و تعطیلات نوروز به تصویب مدیرعامل این شرکت رسیده است، محصولی در کلاس ابعادی B و دارای امکانات روز و استانداردهای 85 گانه مصوب است.

وعده ایران خودرو برای تکمیل 18 ماهه پروژه TF21

ویژگی مهم پروژه TF21 برنامه زمان بندی 18 ماهه مطابق با استاندارد تعریف شده جهانی است که موضوع مهمی برای صنعت خودروی کشور به شمار می رود. در بازدید سیزدهم فروردین ماه وزیر صمت مدل مفهومی این پروژه با مقیاس 1.1 با تلاش شبانه روزی ساخته و محصول این پروژه به رویت رسید. این مدل و همچنین زمان 18 ماهه برای طراحی و تولید آن مورداستقبال وزیر صمت قرار گرفت.

ویژگی این محصول متفاوت از سایر پروژه هاست و با تولید این محصول، صنعت خودروی کشور وارد مرحله ای نو از نوع و سبک طراحی خودرو خواهد شد که قطعاً امید به آینده صنعت خودرو در حوزه طراحی متبلور خواهد شد. به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو شرکت های دانش بنیان و نخبگان نقش فعالی در طراحی و تولید قطعات این محصول خواهند داشت و هم اکنون در دستور کار است.

نوترین آگهی های خودرو

اجرای پروژه TF21 از طریق تیم معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو با سرعت در حال انجام است و طرح برنامه صنعتی سازی آن در حوزه های بدنه، رنگ و مونتاژ نیز تصویب شده است که در نوع خود بی سابقه است. این خودرو قابلیت اجرای استانداردهایی مانند تصادف با عابرپیاده، سیستم ایمنی اخطار فشار باد تایر، راهنمایی راننده در تعویض دنده، سیستم پایداری الکترونیکی و کاهش مصرف سوخت را دارد و پوشش دهنده استانداردهای خودروسازان معتبر جهانی است.

طی ایام تعطیلات نوروز امسال زیرساخت تجهیزاتی برخی از آزمون های ذکرشده برای نخستین بار در کشور تأمین و انجام شده است. تجهیز به موتورهای به روز و کم مصرف سری TU از جمله ویژگی های این محصول است که در گام نخست با گیربکس دستی و اتوماتیک و در مرحله بعد با موتور سه استوانه IK3 تولید و عرضه خواهد شد. در راستای تحقق اهداف کیفیت و بر اساس تأکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اجرای این پروژه مهم در مرحله طراحی و متعاقب آن مرحله صنعتی سازی است.

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ مگنار مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "وعده ایران خودرو برای تکمیل 18 ماهه پروژه TF21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده ایران خودرو برای تکمیل 18 ماهه پروژه TF21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید