خودرو

عکس ، خودروی جدیدی که به زودی خودروساز ایرانی عرضه می نماید

مدیرعامل زامیاد در گفت گویی از برنامه عرضه پیکاپ زاگرس به وسیله این شرکت اطلاع داد و اضافه نمود: فراوری آزمایشی محصول از آبان ماه امسال شروع خواهد شد.

3 آبان 1401

صعود قیمت ها در بازار خودرو ، تیبا، پراید، دنا، کوییک، تارا و انواع پژو چند؟

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو، کوییک و رانا است.

29 مهر 1401

مرسدس بنز eActros معرفی گردید ، یک ساعت شارژ 400 کیلومتر پیمایش

مرسدس بنز eActros تنها برای پاسخ به یک سوال فراوری شد. چرا باید در شهرها از کامیون های دیزلی با آلایندگی بالا استفاده کنیم؟ راه چاره مرسدس بنز برای کارگوهای درون شهری کامیونی بود که بدون دود و صدا، بارهای بسیار سنگینی را قادر است به مقصد برساند.

1 مهر 1401

وعده ایران خودرو برای تکمیل 18 ماهه پروژه TF21

شرکت ایران خودرو طراحی و تولید یک محصول کاملاً نو، مدرن و با استانداردهای روز جهان را آغاز کرده است. نام تجاری این خودرو هنوز مشخص نشده است، اما فعلاً آن را با کد کارخانه ای TF21 می شناسیم. به گزارش پرشین خودرو پروژه TF21 ایران خودرو که به تازگی و در روز نهم...

8 مرداد 1401

ساده ترین روش ساخت میز جلومبلی در منزل

درهر خانه ای معمولا یک گوشه خالی پیدا می گردد که بتوان آن را با یک وسیله دکوری مجذوب کننده و منحصربه فرد دست ساز خود پر کرد. مانند یک میز که با وسیله های دور ریختنی ساخته اید.

3 مرداد 1401

فروش 200 تا 300 هزار خودرو در هر دوره قرعه کشی

معاون وزیر صمت با اشاره به راه اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در یک دوره 3 ماهه به عنوان نمونه 6 بار قرعه کشی خودرو انجام می گردد و در هر دوره 200 تا 300 هزار خودرو فروخته می گردد.

14 تیر 1401

فردا کیفیت هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و با توجه به پراکندگی آلاینده ها و نیز کاهش تردد خودرو ها در صبحگاه امروز، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول واقع شده است که با افزایش ترافیک شامگاهی تا اواخر وقت از کیفیت هوا کاسته خواهد شد.

11 تیر 1401

آشنایی با شگفتی های طبیعت قبرس

آشنایی با 5 جاذبه طبیعی شگفت انگیز در قبرسقبرس در شرق مدیترانه و نزدیکی کشور ترکیه واقع شده است. این کشور، سومین جزیره بزرگ مدیترانه است و زیبایی های طبیعت آن سالانه گردشگران بسیاری را جذب می نماید. در این یادداشت به سه جاذبه طبیعی و زیبای قبرس اشاره می...

29 خرداد 1401

رودسر شهری مملو از جاذبه اما کمتر شناخته شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رودسر شهری مملو از جاذبه اما کمتر شناخته شده است.

16 خرداد 1401

فستیوال ماسوپوست با چشمانتان بازی می کند!

نسخه چکی ماردیس گراس (Mardis Gras)، کارناوال ماسوپوست Masopust هست که هر ساله با لباس های رنگی، سرو غذا و نوشیدنی و رژه خیابانی در پراگ برگزار می شود.

20 اردیبهشت 1401

معرفی هتل های مالی بمبئی (قسمت دوم)

هر ساله هزاران نفر برای تماشا جاذبه های سحرانگیز و چشم گیر بمبئی به آن سفر می نمایند و محل اقامت مقوله ای مهم برای گردشگران این شهر است؛ با خبرنگاران همراه شوید تا هتل های مقرون به صرفه بمبئی را برای شما معرفی کنیم.

20 اردیبهشت 1401

10 مقصد گردشگری عالی در فصل تعطیلات آسیا

با نزدیک شدن به سرانجام سال میلادی، وقت آن است که در خصوص تعطیلات فکری کنید و از آنجایی که فصل تعطیلات چند ماهی طول می کشد، کشورهای آسیایی برترین محل برای مسافرت هستند.

3 اردیبهشت 1401

10 منطقه مجذوب کننده و دیدنی در کشور اتریش که باید آن ها را ببینید

جاذبه های دیدنی اتریشکشور اتریش با قرار گرفتن در حوالی کوه های آلپ مکانی محبوب برای کسانی است که اهل ماجراجویی در کوه ها پر از برف هستند نیز می باشد. مرکز این کشور وین است که به مهد موسیقی دنیا شهر دارد و موسیقی دانان بزرگی همچون بتهوون از دل این شهر بیرون...

14 اسفند 1400

سیزده بدر نماد چیست؟ از تاریخچه تا آداب سیزده بدر

سیزده بدر (یا با نوشتاری صحیح تر سیزده به در) جشن باستانی خاتمه نوروز است. در این روز مردم به منطقه ها سرسبز می فرایند و آخرین روز نوروز را در طبیعت جشن می گیرند.

13 اسفند 1400

امدادرسانی به 120 حادثه دیده برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری

خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با ورود سامانه بارشی به استان و شروع بارش ها تا به امروز 120 نفر دچار حادثه شدند که کار امدادرسانی از سوی نیروهای جمعیت هلال احمر انجام شد.

1 اسفند 1400

بلندپروازی سونی برای ورود به بازار خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این اقدام نشان دهنده کوشش شرکت ژاپنی برای دستیابی به سهمی از بازار در حال رشد حمل و نقل حافظ محیط زیست است.

21 بهمن 1400

آمازون، فیس بوک و توئیتر در CES حضور نخواهند داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آمازون و واحد رینگ آن(فراوری کننده سیستم خانه هوشمند این شرکت) اعلام کردند به علت تغییر سریع شرایط و عدم قطعیت درباره ویروس امیکرون در CES حضور نخواهند داشت.

11 بهمن 1400

تگرگ امشب تهران را جدی بگیرید!

بارندگی و وزش باد شدید را در استان تهران از اواخر ساعات امروز سه شنبه و قبل از ظهر فردا، شاهد خواهیم بود.

8 بهمن 1400

بنزما با بوئینگ 737 شخصی به تعطیلات سال نو رفت!

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید شیوه ای جالب را برای سفر به مقصد مورد نظرش در تعطیلات زمستانی لالیگا انتخاب کرد.

7 بهمن 1400

رهقی: مسئولان شهر قدس به جای اجاره زمین خودروی پلاک شخصی خواستند، دیگر در زمین بی کیفیت بازی نمی کنیم

مدیر اجرایی باشگاه پیکان دلایل خروج این تیم از استادیوم شهداى شهر قدس برای دیدارهای خانگی اش را تشریح کرد و آن را مربوط به کیفیت زمین دانست.

24 دی 1400
تعداد: (56)