همایشها و نمایشگاه ها

مرسدس بنز eActros معرفی گردید ، یک ساعت شارژ 400 کیلومتر پیمایش

مرسدس بنز eActros تنها برای پاسخ به یک سوال فراوری شد. چرا باید در شهرها از کامیون های دیزلی با آلایندگی بالا استفاده کنیم؟ راه چاره مرسدس بنز برای کارگوهای درون شهری کامیونی بود که بدون دود و صدا، بارهای بسیار سنگینی را قادر است به مقصد برساند.

1 مهر 1401

مسکنی : نمایشگاه رسم تعاون با رویکرد مردمی برگزار می شود

تهران (پانا) - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نمایشگاه رسم تعاون با رویکرد مردمی برگزار می شود، گفت، تعاونی ها با پیروی از فرهنگ تعاون عهده دار برگزاری این رویداد هستند.

10 شهریور 1401

مصرف غذا های فراوری شده به مغز آسیب می زند؟

یک پژوهش تازه نشان می دهد که مصرف غذا های فراوری شده و خارج شده از حالت طبیعی باعث کاهش قابل توجه در کارکرد مغز می شود.

14 مرداد 1401

جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان

خبرگزاری خبرنگاران- جلسه هماهنگی برگزاری بیست ودومین دوره گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری استان با حضور روسای دانشگاه ها و مدیران دستگاه های اجرایی استان به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار گردید .

21 تیر 1401

مجله گردشگری خبرنگاران

قطر کشوری که درجنوب غربی آسیا و در خاورمیانه واقع شده است. همان طور که می دانید امروز قطر به یکی از قطب های گردشگری تبدیل شده است و سوغات کشور…

16 اردیبهشت 1401

کرانچی های موزه مجازی چی توز در میان اشیای موزه ریپلی

شما هم می توانید از عجیب ترین کرانچی های چی توز به صورت آنلاین بازدید نموده و از شباهت هایشان به اشکال دنیای واقعی شگفت زده شوید.

27 فروردین 1401

سوغاتی باکو چیست؟

سوغاتی های باکودر سفرهای خارجی پیدا کردن سوغاتی خوب گاهی سخت است چوت باید چیزی باشد که در چمدان جا گردد و قیمت آن هم مطابق با بودجه ما باشد. معیار شما برای سوغاتی مناسب هر چیزی که باشد این متن می تواند به شما ایده های تازه را برای خرید سوغاتی بدهد. باکو...

24 فروردین 1401

بلندپروازی سونی برای ورود به بازار خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این اقدام نشان دهنده کوشش شرکت ژاپنی برای دستیابی به سهمی از بازار در حال رشد حمل و نقل حافظ محیط زیست است.

21 بهمن 1400

اشتغالزایی دولت؛ ایجاد بازارچه های موقت در میادین اصلی شهرها

به گزارش خبرنگاران، حجت الله عبدالمالکی امروز 9دی در اختتامیه دومین رویداد بین المللی تاک 2که در هتل آنا در ارومیه برگزار گشت، به صورت ویدئو کنفرانس خطاب به مسئولین استانی اضافه کرد: در سال 1401 مصوبه شورای عالی اشتغال کشور ایجاد 500هزار شغل برای 5دهک پایین...

20 بهمن 1400

وزارت نیرو هنوز حق آبه تالاب ها را اولویت نمی داند

خبرنگاران/خوزستان معاون محیط زیست دریایی، تالاب ها و سواحل سازمان حفاظت محیط زیست گفت: طبق قانونی که در مجلس تصویب شده، وزارت نیرو مکلف به تامین و سازمان حفاظت محیط زیست مکلف به مشخص حق آبه تالاب ها شده اند اما همچنان اولویت وزارت نیرو شرب، صنعت و کشاورزی...

13 بهمن 1400

آمازون، فیس بوک و توئیتر در CES حضور نخواهند داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آمازون و واحد رینگ آن(فراوری کننده سیستم خانه هوشمند این شرکت) اعلام کردند به علت تغییر سریع شرایط و عدم قطعیت درباره ویروس امیکرون در CES حضور نخواهند داشت.

11 بهمن 1400

اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند با حضور پیمان جبلی

خبرگزاری خبرنگاران- مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند و تقدیر از برگزیدگان این رویداد تلویزیونی برگزار و از فعالیت های 2 مستندساز نام آشنای کشور تقدیر می شود.

26 دی 1400

جاذبه های دانمارک که نباید از دست بدهید

از نمایشگاه ­ها و موزه­ ها تا منظره ها خیره کننده و برترین پارک­های تفریحی در این مقاله بهتیرن جاذبه های دانمارک را با عکس­ های زیبا به شما معرفی می­کنیم. به پایین صفحه بروید تا طعم جالب ترین کشور اسکاندیناوی را بچشیدو کشوری که همه چیز را به مردم محلی...

9 دی 1400

کپسول اسپیس ایکس فضانوردان روس را به فضا می برد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپیس، دیمیتری راگوزین، رئیس سازمان فضایی روسیه (راسکاموس) طی یک کنفرانس خبری در کنگره بین المللی فضانوردی در دبی این اظهارات را بیان نمود.

29 آبان 1400

حال و هوای بهترین های کنکور در حرم مطهر رضوی

خبرنگاران/خراسان رضوی دورهمی رتبه های برتر کنکور علوم تجربی با عنوان آینده روشن به مدت سه روز در مشهد برگزار می گردد. بخش نخست این همایش صبح روز گذشته در حرم رضوی شروع شد تا نخبه های برتر کنکور گردهمایی خود را با زیارت امام هشتم(ع) شروع نموده باشند. ...

10 آبان 1400

تولید ماسک های ضد ویروس و ضد باکتری از طریق یک شرکت دانش بنیان

یک شرکت دانش بنیان پیروز به تولید دو محصول ماسک ضد ویروس، ضد باکتری و ضدقارچ مای شیلد ورنگ و برچسب شیشه نانویی ضد امواج الکترومغناطیس شد.

6 مهر 1400

تغییر ظاهر یا کازپلی های این مادربزرگ 58 ساله روس، واقعا دیدنی و شگفت انگیز هستند

چند روز پیش مرد 50 ساله ای را دیدم که با آه و افسوس از پیر شدن خود می گفت و با چهره ای افتاده تعیین بود که دل و دماغ هیچ کار تازه ای را ندارد.

29 مرداد 1400

تشکیل جلسه غیرعلنی در مجلس

تهران (پانا) - جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

29 خرداد 1400

10 خیابان دیدنی در شهر زیبای بارسلونا

خیابان های بارسلونا بسیار زیبا و دیدنی هستند. شهر بارسلونا به عنوان یکی از شهرهای مهم در کشور اسپانیا با توجه به جاذبه ها و خصوصیات منحصر به فردش یکی از مهم ترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می رود بارسلونا شهری بی نظیر است. گشت و گذار در محله...

10 خرداد 1400

عذرخواهی شینزو آبه از مردم ژاپن

نخست وزیر قبلی ژاپن بابت رد ادعاها مبنی بر آنکه دفتر او احتمالاً قوانین سخت گیرانه بودجه ژاپن را نقض کرده، عذرخواهی و اعتراف کرد از آنچه دفترش انجام داده بی اطلاع بوده است.

15 بهمن 1399
تعداد: (27)